wtorek, 4 grudnia 2012

Uszyłam

Witam:)
Jak już wcześniej wspominałam, otrzymałam paczkę (Świąteczna Wymianka) od Marty. To co się w niej znalazło prezentowałam wcześniej. W paczce znalazłam kawałek jutowej tkaniny i już mnie korciło, aby coś z niego uszyć. Wczoraj wieczorem zabrałam się za ręczne szycie woreczka. Na woreczku naszyłam lniane prostokąty z aniołkami. (decoupage na tkaninie). Uwielbiam bawełniane koronki, więc i tutaj nie mogło jej zabraknąć. Efekt jest taki:

decoupage na tkaninie

Dużo radości sprawia mi wykonywanie biżuterii z półproduktów. Więc i z tej dziedziny coś zamieszczam.





Chciałabym się jeszcze pochwalić, że wygrałam ostatnio dwa candy na blogach: http://sasiedzkatworczosc.blogspot.com/ oraz http://decoupageupaniali.blogspot.com/. Jest to dla mnie duża niespodzianka. Dziękuję bardzo:)
A co dostanę zaprezentuję później:)

Dziękuję za motywujące komentarze i gorąco pozdrawiam.

19 komentarzy:

  1. Świetnie wyszły te woreczki i biżutki także
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny woreczek i biżuteria. Zawsze mnie fascynuje dekupaż na tkaninach. Super wygląda :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dekupaż podziwiam- jest to jakby drugi raz namalować to samo, a przecież to się raczej nie zdarza.Na tkaninie prezentuje się wyjątkowo ładnie. Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny woreczek :) Bardzo lubię len.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny woreczek :)

    biżuteria ładna, jednak nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten woreczek jest naprawdę cudny! I z podziwu wyjść nie mogę nad starannością wykonania Twoich wyrobów. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny woreczek! muszę kiedyś spróbować z decoupagiem na tkaninie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny woreczek i biżu! Sama chciałabym w końcu spróbować decu na tkaninie tylko zawsze nie mam medium! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie rozwijasz swoje pasje. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woreczek cudny, a zielone kolczyki są urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko piękne a najcudniejsza bransoletka:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Woreczek jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko jest piekne:) Gratuluję podwójnej wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje wygranych ... same slicznosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny woreczek :) podziwiam Cię za ten decoupage na tkaninie. Ja jeszcze nie próbowałam, ale widząc takie cudeńka, to aż mnie korci żeby spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Woreczek super. Utalentowana z Ciebie kobietka:) Kolczyki bardzo pomysłowe:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń