sobota, 22 grudnia 2012

Świątecznie

Wczoraj zabrałam się za wykonywanie ozdób na drzwi. Powstały dwa wianki świąteczne, które dzisiaj zostały ukończone. Pierwszy raz wykonywałam takie ozdoby i jestem bardzo zadowolona, ponieważ ładnie mi wyszły. Wianki wykonałam z brzozowych gałązek. W domu niestety panują słabe warunki świetlne, więc fotki nie oddają uroku moich wianków.




Dawno nie gościły u mnie koraliki decoupage. Wczoraj powstały dwa wisory, więc dzisiaj też je pokażę.



Niedawno umówiłam się na prywatną wymiankę z Janolą Aleksandrą, prowadzącą bardzo ciekawy blog Galeria zamka. Wymianka została zrealizowana w tempie ekspresowych. W ciągu tygodnia się umówiłyśmy, wykonałyśmy dla siebie prezenty, wysłałyśmy i otrzymałyśmy. Bardzo podobały mi się prace Oli z wykorzystaniem zamka, więc właśnie to sobie wymarzyłam i otrzymałam. Niestety nie zaprezentuję tego, co wysłałam Oli, ponieważ nie wykonałam żadnych fotek.
To właśnie otrzymałam:



 Wymianka bardzo udana. Dziękuję pięknie:)

Ponieważ to mój ostatni przedświąteczny post, chciałabym złożyć życzenia wszystkim osobom, które odwiedzają mój blog, komentują i inspirują mnie.

Chciałabym życzyć Wam radosnych, spokojnych, pełnych miłości i rodzinnych spotkań Świąt Bożego Narodzenia.

Pozdrawiam:)

32 komentarze:

  1. Dziękuję za życzenia :). Ja również życzę Ci radosnych świąt w rodzinnym gronie!

    OdpowiedzUsuń
  2. super wianuszki :D
    a te korale - rewelacyjne ! :)

    pozdrawiam i wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianki są rewelacyjne, bardzo mi się podobają. Tobie również życzę Wesołych Świąt ::))

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych świąt Aniu :-) i jeszcze raz dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne są te Twoje wisiory. A wianki wyszły naprawdę pięknie.
    Pogodnych i radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne wianki i prześliczne korale. Tobie Aniu też życzę zdrowych i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Wesołych Świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wianki, naturalne materiały maja niesamowity urok.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie Aniu też wszystkiego dobrego :*

    Wianki cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu słońce moje ja Tobie też życzę Wesołych i Radosnych Świąt ;-) I gratuje udanej wymianki.Co do wianuszków są śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Też życzę wesołych świąt, a koraliki decoupage są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mówią, że potrzeba minuty, żeby znależć szczęście więc w tych pięknych Dniach Ci go życzę Wesołych Świąt Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ozdoby!!!
    Wesołych , pełnych miłości Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świąteczne pozdrowienia od Sąsiadek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla Ciebie i bliskich Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia.
    Niech spełnią się wszystkie Wasze marzenia :)
    Szczęśliwego Nowego

    OdpowiedzUsuń
  16. Radosnych dni świątecznych spędzonych z najbliższymi oraz spełnienia marzeń w 2013 roku! Edyta

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te wianki na drzwi. Zainspirowałaś mnie, muszę w przyszłym roku takie sobie zrobić! Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i szczęścia Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ……………★
    …………..ωe
    ………..✻ωíʂђ✻
    …….✻✻ყøʊ a✻✻
    ….✻✻✻мεяяყ✻✻✻
    ..✻✻✻Cђяiʂʈмaʂ✻✻✻
    ………….♥▒♥


    FROM GREECE WITH LOVE!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko jest super, ale koralami to mnie zastrzeliłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super! nawet jeśli nikt inny nie będzie chciał to zrobimy sobie prywatną wymiankę! :) bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego zakończenia tego roku i lepszego nowego. =)

    OdpowiedzUsuń
  22. śłiczne wianki i biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za życzenia :) Wianki wyszły Ci fantastyczne :) a W naszyjniku się zakochałam cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  24. super! :) zatem czekam na zdjęcia i na pewno się jakoś dogadamy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cuda - wianki! ;) Przepięknie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. zapraszam na wyzwanie
    http://nowinkinowinki.blogspot.com/2012/12/rzucam-wam-wyzwanie-przeszycia.html

    OdpowiedzUsuń
  27. dzieki za odwiedziny :D pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudne wianki i piękne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń