czwartek, 13 grudnia 2012

Słoiczki na kawę

Święta coraz bliżej, więc coraz intensywniej myślę o tym,  co komu podarować. Dla dwóch babci mojego męża ozdobiłam słoiczki. Słoiczki nie były zakupione na ten cel. Jakiś czas temu kupiłam w nich kawę rozpuszczalną i czekały aż je ozdobię. W słoiczkach umieszczę oczywiście kawę. Jeśli któraś babcia nie będzie w pełni zadowolona ze słoiczka to na pewno ucieszy się z zawartości.




Bardzo spodobała mi się bombka wykonana przez Kamilę z  Domu na Górce. DIY na jej wykonanie został opublikowany na blogu Turkusowy Hamak. Bombka pięknie się prezentuję i będzie świetną ozdobą okna.
Oto moja wersja:


Chciałabym się jeszcze pochwalić, że jakiś czas temu wygrałam Candy u Sąsiadek i wczoraj otrzymałam  paczkę-niespodziankę. Od jakiegoś czasu jestem pod dużym wrażeniem karczochowych bombek, ale wykonane w ten sposób szyszki najbardziej mi się podobają... I właśnie otrzymałam takie szyszki. Otrzymałam również śliczny medalion, pierniczki (pyszne i od razu spałaszowane) oraz słodycze. Dziękuję pięknie:)


Pozdrawiam:)

21 komentarzy:

  1. ✿Ale piękne zrobiłaś!
    Aniu ten błękitny to ja szaleję za nim :)
    Bombki piękne, a biała jest prześliczna. To papier czy sznureczek?
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papier a dokładnie ręczniki kuchenne pocięte na paseczki i zwinięte, w odnośniku znajdziesz instruktaż:)

      Usuń
  2. Piękne słoiczki :) Ja bym się ucieszyła bardziej ze słoiczka niż z zawartości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ozdobiłaś słoiczki :) Bombka też piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rany jakie piękne ... co tam kawa opakowanie śliczne...:)
    tak jak bombka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne słoiczki!! i jak zwykle idealnie wykończone!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoiki idealne, bombka prześliczna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Babcie na pewno będą zadowolone ze słoiczków, bo są przepiękne! I do tego aromatyczna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękne te słoiczki! a takiej bombki jeszcze nie widziałam cudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne słoiczki, aż dziw bierze, że to te same, co mój - Twoje są takie piękne! Tutorial na bombkę też widziałam, ale wydała mi się strasznie pracochłonna - za to widać, że warto, bo jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna ta bomba:) Słoiczki również:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoiczki śliczne a bombka oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słoiczki się babcią na pewno spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten słoiczek w niebieskie róże!! Taki motyw kojarzy mi się z moją babcią bo ma taką bardzo starą zastawę stołowa w niebieskie róże :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bombeczka cudna, a biało-niebieski słoiczek jak porcelanowy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słoiczki to wspaniały pomysł na prezent, ja również w tym roku zrobiłam takie dla mamy. Bardzo są przydatne, a Twoje prześlicznie wyglądają, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne słoiki, też kupuję kawę w takich, by potem miec słoiki:) Ozdobiłaś je wspaniale, babcie na pewno były zachwycone:) A te bombki od Kamili też mi się podobają, Twoja wyszła cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie śliczne te słoiczki!

    OdpowiedzUsuń