wtorek, 18 grudnia 2012

Szkatułko-herbaciarki

Dzisiaj chcę pokazać dwie herbaciarki, które zostały wykonane z przeznaczeniem na prezent świąteczny. Obie wykonane są w podobny sposób. Skrzyneczki wykonano z drewna sosnowego i miały piękny rysunek przeciętych podłużnie słojów. W takiej sytuacji szkoda byłoby zakryć rysunek farbą, więc pomalowałam bejcą, która go podkreśliła i nadała kolor.


Pierwsza szkatułka została pomalowana zieloną bejcą, natomiast druga bejcą w kolorze dojrzałej cytryny.



Pozdrawiam i dziękuję za miłe i motywujące komentarze, którymi mnie obdarowujecie:)

18 komentarzy:

  1. Chciałam Ci napisać, która mi się podoba, ale obie są piękne i ciężko wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie cudne są... ta z różami wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne. Ta zielona skradła moje serce - jest prześliczna. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz obok surowego drewna uwielbiam bejcowane :) fajnie, grzechem jest zasłanianie pieknego rysunku drewna, on sam w sobie jest wyjątkową ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczności^^ druga herbaciarka zdecydowanie jest moją faworytką ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności :) a szczególne ta zielona

    OdpowiedzUsuń
  7. ale suuuuuuuuper :D ogladajac twoje wytwory az mnie rece swedza zeby tez sprobowac...ale to chyba niepredko....:D
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ahh są prześliczne! każda ma w sobie coś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu od Ciebia można sie dużo nauczyć a te skrzyneczki piekne są!

    OdpowiedzUsuń
  10. One piękne :)
    Jak wszystkie Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne :) Jak zawsze Aniu jestem pod wrażeniem Twojego talentu do decoupage :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz zdolne ręce. Śliczne szkatułki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełeczka w sam raz na herbatkę, którą właśnie przyniósł kurier;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne!!! A w tej z różą się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń