niedziela, 30 grudnia 2012

Piórnik decoupage

Miałam trochę zastój twórczy. Powodów było kilka: święta, brak chęci, ciekawa książka i co najgorsze skończył mi się klej wikol. Wikol już kupiłam, więc wczoraj udało mi się skończyć pierwszy piórnik a drugi wykańczam. Czeka jeszcze deseczka kuchenna, na którą mam pomysł ale jeszcze nie doszło do realizacji.
Piórnik jest ozdobiony w podobny sposób jak przedmioty, które pojawiły się już na tym blogu. Między innymi ozdobiłam w ten sposób herbaciarkę i szkatułkę. Uwielbiam to połączenie. Serwetka w róże jest moją ulubioną i świetnie pasuje z ciemnozieloną bejcą. Piórnik wykonałam dla siebie, żeby stanowił komplecik z herbaciarką i szkatułką.

decoupage

decoupage

Pozdrawiam:)

30 komentarzy:

  1. Też uwielbiam róże. Twoje połączenie jest jak dla mnie idealne. Uwielbiam również komplety,więc jeżeli robię coś dla siebie to zazwyczaj wykorzystuję jeden motyw:)albo jeden kolor czyli biały:)
    Pozdrawiam serdecznie i przy okazji życzę spełnienia marzeń w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo uroczy piórniczek :) podoba mi się, taki subtelny :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyw róż jest nie tylko bardzo kobiecy, ale też elegancki, również bardzo go lubię :)
    Piórnik wyszedł przecudnie! Jest ładnie wykończony, a te różyczki w jego wnętrzu to fantastyczny pomysł.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam motyw róż! A piórnik wyszedł przepiękny!Bardzo elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny:) ja też lubię róże:) piekny będziesz mieć komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny a różyczki pięknie pasują! A jaką farbą malujesz w środku na biało? Jeśli można spytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pomalowania środka użyłam białej farby akrylowej Daily Art.

      Usuń
    2. Dziękuję za informacje :)

      Usuń
  7. Piórniczek jest śliczny. Bardzo elegancki i pięknie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysł, żeby zrobić coś dla siebie. =)

    OdpowiedzUsuń
  9. No po prostu jest cudowny!!! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje serwetki! :D Piękny, bardzo mi się podobają ciemne bejcowane brzegi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdobienie. Dużo dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba. Marzy mi się drewniany. Nosze swoje ołówki w takich starych szmaciakach, że aż wstyd.
    Pięknie go ozdobiłaś :)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku Aniu
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna praca! i te róże ;-)
    Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny Ci wyszedł ten piórnik. Ja od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem odnowienia własnego "blaszaka", ale szkoda zamalować mi licealne ściągi. :)
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudowny piórniczek. Róże cudowne :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja napiszę przewrotnie że niemożliwe :D wszyscy uwielbiają lawendę !! albo te ... maki! albo słoneczniki! ( ja na ten przykład) :D ale prawda jest taka że to właśnie róże ze wszystkich kwiatowych motywów moim zdaniem najładniej ułożyć i zakomponować :) i dlatego tak to ładnie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może i brak chęci ale piórnik Aniu zrobiłaś cudowny:)))))!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny, jak zwykle bardzo udane decou :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ! Bardzo podoba mi się to , że piórnik ozdobiony jest również wewnątrz. Zwykle na blogach o tej tematyce widuję przedmioty zdobione tylko wewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  20. uuuuuuuuuu, jaki sliczny!!! uwielbiam roze!!! :D suuper wyszedl i az szkoda byloby go uzywac jako piornik....:o
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne! Ta serwetka z różami to moja ulubiona :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten piórnik jest po prostu boski! :) Róże są wdzięcznym motywem do ozdabiania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi, I really enjoyed reading your post, and hope to read more. thank you so much for sharing this informative blog.
    ហៃឡូ Online


    OdpowiedzUsuń