czwartek, 20 grudnia 2012

Przedświąteczny czas

Dzisiaj chciałabym na początek pokazać moje biżuteryjne wytworki. Kolczyki wykonałam dla siebie. Pierwsze chcę założyć podczas Świąt, natomiast drugie są sylwestrowe. Bransoletki natomiast to prezenty.





Chciałabym się również pochwalić ostatnimi przesyłkami. Pierwszy prezent otrzymałam od Agnieszki z bloga my-creative-soul.blogspot.com. Agnieszka ogłosiła u siebie zabawę, w której chciała wynagrodzić i podziękować za pozostawione u niej komentarze. Dopisało mi szczęście i to właśnie ja zostałam nagrodzona. Bardzo się cieszę i dziękuję:)
Otrzymałam piękne przedmioty:




Dzisiaj listonosz przyniósł kolejną niespodziankę. Otrzymałam prezent świąteczny od Najry88 prowadzącej blog najra-art.blogspot.com. Prezent był prawdziwą niespodzianką. Jestem bardzo szczęśliwa. Dziękuję:)
W przesyłce znalazłam:


Dziękuję jeszcze raz:)
Pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Cudne te czerwone kolczyki, uwielbiam takie! A w Twoich bransoletkach ze szklanymi koralikami jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ¸.•°♡⊱彡
    Belas peças!


    Que o menino Jesus continue abençoando a vida de todos nós.
    Beijinhos.
    Brasil ✿ °•.¸


    (⁀‵⁀,) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫ MERRY CHRISTMAS!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że Ty też masz dziś szcześliwy dzień:)) A biżuteria bardzo ładna, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna biżuteria :) Cieszę się, że się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolczyki sobie zrobiłas a z bransoletki na pewno się spodobają ^^
    widzę ,że Najra ma fuche Mikołaja już opanowaną ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Świetną niespodziankę przygotowała:)

      Usuń
  6. Przepiękne bransoletki i kolczyki (szczególnie te długie ;))! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta niebieska bransoletka :) No i śliczne prezenty otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty otrzymałaś ale również Twoje są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  9. czerwone kolczyki cudne!:)cudne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt! Spokojnych, w rodzinnej atmosferze a na nowy rok samych przyjemnych wrażeń i wielu twórczych prac!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna biżuteria:)) Prezenty śliczne.

    OdpowiedzUsuń