sobota, 1 grudnia 2012

Otrzymałam:)

Dzisiaj chciałabym się pochwalić co otrzymałam. Wzięłam udział w Wymiance Świątecznej na Spisie Polskich Blogów. Osobą, która mnie wylosowała, była Marta z bloga drewniano mi. Już w piątek rano otrzymałam od Niej pięknie zapakowaną paczkę. Zawartość bardzo mi się spodobała. Bardzo lubię naturalne materiały jak drewno czy len. Otrzymałam świecznik, drewnianą kurkę i cztery zawieszki: filcową, drewnianą i dwie jutowe. Muszę przyznać, że juta ślicznie się prezentuje w zawieszkach. Spodobała mi się bardziej niż len. Dziękuję bardzo Marcie za tak piękny prezent. Teraz ja muszę się pospieszyć ze swoją paczuszka, którą wyślę do osoby wylosowanej specjalnie dla mnie.



Pozdrawiam:)

9 komentarzy:

  1. Cudne rzeczy dostałaś :)
    Ptaszyna super i ozdoby też
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty. Będą świetną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny prezent
    Oj ja tez muszę się wreszcie zabrać za prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo :) Ptaszyna do dalszego ozdobienia oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej teraz podoba się taka jaka jest. Może za jakiś czas...

      Usuń
  5. Como gostei destes corações feitos em juta...Que ideia legal!
    Parabéns!
    Beijos.

    Isabel Ramalho

    OdpowiedzUsuń