środa, 18 lutego 2015

Róże w decoupage

Dzisiaj pokażę małe pudełeczko decoupage i korale. Łączy je wykorzystany motyw róż (choć na każdym przedmiocie inny) i cel, na który zostały przeznaczone (będą cegiełkami na kiermasz). Na wieku pudełka wykonałam spękania dwuskładnikowe, które wypełniłam złotą pastą.
Róże to moje ulubione kwiaty w decoupage. Nie znam się na stylach ale kojarzą mi się z Anglią w powieściach Jane Austen.





Pudełko zgłaszam na wyzwanie Koronki organizowane przez DECU Style


Pozdrawiam;)

23 komentarze:

  1. Pudełko przepiękne. Róże nadają mu bardzo romantyczny charakter ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na żywo jeszcze ładniejsze. Dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię roże a tu pięknie wykonane na fajny cel w dodatku

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna praca! taka romantyczna :)
    Zapraszam do zgłoszenia szkatułki do mojego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo romantyczna praca :) śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różyczki i koronka są mega romantyczne :-) a kolorek tych korali jest po prostu fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełko, w bardzo romantycznym stylu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełko:) A korale w moim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne pudełko:)))ja też uwielbiam róże:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełko kolor, koronka i róże wszystko wspaniale ze sobą współgra, ale naszyjnik jest jeszcze lepszy ma po prostu przecudny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace! Też lubię taki styl, chociaż Jane Austen nie trawię! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace:) Pudełko jest urzekające:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pudełeczko, przyda się na piękne korale! życzę powodzenia w wyzwaniu. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie prace wspaniałe. I mimo, że w Anglii mieszkam i różne style tutaj widuję, to i tak róże w wystrojach domów, czy zastawy mi też głównie z stylem angielskim się kojarzą :)
    www.nitkababiegolata.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, róże to temat cudowny i chyba nie do wyczerpania :) Skrzyneczka wyszła Ci przepięknie Aniu! A koraliki są niezwykle delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ogromnie naszyjnik. Ma bardzo ciekawe połączenie kolorów, a podobny piękny motyw róż pojawia się chyba również w chusteczniku, który zgłosiłaś na wyzwanie w DECU Style?

    OdpowiedzUsuń