poniedziałek, 16 lutego 2015

Kolczyki z szydełkowych kulek



Pozdrawiam;)

19 komentarzy:

  1. Zawsze takie kolczyki podziwiam, ale jak dla mnie za duże. Sa naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:) Najbardziej podobają mi się te różowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności a te zielone cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, szczegolnie te z decoupage połączone

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, na przywołanie wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. te pierwsze pary są w moich kolorkach - podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kolczyki, chociaż ja nie nosze

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka ale bym takie chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super !!!!! Cudownie piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolczyki. Zawsze podziwiam te równiutkie szydełkowe kule!

    OdpowiedzUsuń
  11. Są prześliczne i w większości moje (😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci jeszcze raz dziękuję :-) buziaki Kochana :-*

      Usuń
  12. Prześliczne!!!! Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne bombadełka, mięciutkie :-)

    OdpowiedzUsuń