poniedziałek, 2 lutego 2015

EKO obrazek

Zaciekawiło mnie styczniowe wyzwanie "Otwórz szufladę", którego tematem jest: Kochamy EKO.
Przygotowałam obrazek o wymiarach: 16 x 17 cm. Do wykonania pracy użyłam następujące materiały: karton, stary, zadrukowany papier, piórka perliczek, juta, korek, sznurek lniany, drewniana deseczka, drewniane guziczki, kawałek bawełnianej koronki w kolorze zielonym. Swój udział w pracy miały również silikonowe stempelki. Obrazek wisi raczej w nietypowym miejscu - na lodówce, czyli jest magnesem. Bardzo fajnie się tam prezentuje.





http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/01/otworz-szuflade-w-styczniu.html 

Pozdrawiam;)

25 komentarzy:

  1. Wiesz co? To jest świetne!!! Pięknie zrobione- świetna kompozycja i kolory1 jestem zachwycona tym obrazeczkiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jest świetny naprawdę wyczarowałas coś genialnego życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny w całej okazałości, a rozetowy kwiat mnie urzekł....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! A ten papierowy kwiat...rewelacja!
    Pozdrawiam i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wykombinowałaś, wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe a najbardziej spodobał mi się papierowy kwiat....cudo
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna praca!!! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę wyszło wspaniale, pięknie i naturalnie:) bardzo bym chciała aby Ci się powiodło w wyzwaniu:) trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, super! Bardzo ciekawe wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestes Niesamowita :))) Cudenko stworzylas :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie zrobiłaś obrazek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny obrazek:) Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny obrazek. Bardzo pomysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pomysłowy ten obrazek, podoba mi się!! życzę powodzenia w wyzwaniu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomysłowy i na pewno zdobi lodówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prawdziwe cudo:) pozdrawiam i powodzenia w wyzwaniu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mnóstwo ekologicznych elementów zawarłaś w temacie -piękny obrazekci wyszedł Aniu - trzymam kciuki za wyzwanie - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne, bardzo, ale to bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo pomysłowe i świetnie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacja! Obrazek wyszedł na prawdę ślicznie, masz smykałkę do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń