poniedziałek, 6 czerwca 2016

Pudełko na czekoladki

Dzisiaj ruszyło nowe wyzwanie na blogu sklepu Scrapkowo.pl
Tym razem należy wykonać pracę, która będzie podziękowaniem dla nauczycieli za trud, jaki wkładają w edukację naszych dzieci;)
Jako inspirację wykonałam pudełko na czekoladki z wyjmowanym tagiem.
Przyznam się, że miałam krótką przygodę pracy jako nauczyciel i wiem, że nie jest to łatwe zadanie. Przekonałam się również, że na pewno nie jest to praca dla mnie.





Różowe kwiaty powstały z foamiranu.

http://infoscrapkowo.blogspot.com/2016/06/ostatni-dzwonek-czerwcowe-wyzwane.html

Zapraszam do udziału w wyzwaniu;)

Pozdrawiam;)

14 komentarzy:

  1. piękna praca, mam córkę nauczycielką i też mi mówi ,że to cięzka praca, zachwycam się kwiatami z foramiru

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne pudełeczko-piękne te kwiatuszki:) Oj bycie nauczycielem faktycznie nie jest łatwym zawodem-wiem coś o tym-i ja nie widziałabym się w takiej pracy,dlatego podziwiam nauczycieli naszych pociech :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny jakie cudne pudełeczko, wspaniałe a kwiatki cudowne. Aniu wspaniała praca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne pudełeczko!!! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko, a i po zjedzeniu czekoladek zostanie pamiątka i może służyć do przechowywania różnych drobiazgów.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne pudełeczko, bardzo mi się podoba takie wykonanie i pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i śliczne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale:)
    Urzekło mnie jak tylko zobaczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne pudełko, piękna kompozycja:)
    Eh, do tego zawodu trzeba mieć predyspozycje. Mnie kiedyś, jako że jestem po pedagogice, zaproponowano pracę w domu opieki. Poddałam się, niestety nie nadaję się z uwagi na moją wrażliwość. Jednak w szkole chciałam pracować w klasach 1-3:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bycie nauczycielką to moje niespełnione marzenie. Może dobrze, że niespełnione :P
    Piękne pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń