czwartek, 30 czerwca 2016

Kartka z tagami

Dzisiaj chcę Wam pokazać karteczkę w nietypowym, jak dla mnie, zestawieniu kolorów. Otrzymałam od Ilonki scrapki, a wśród nich znalazły się kolorowe tagi i motylek. I tak do kolorystyki tagów dobrałam resztę;) Kwiatki wykonałam z foamiranu. Płatki po wycięciu pocieniowałam pastelami.





Kartkę zgłaszam na wyzwania:
http://thescrappysketches.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-13-mapka-kartkowa-challenge-13.html
 http://swiatnamaste.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-53-anything-goes_25.html

Pozdrawiam;)

17 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka :)
    Bardzo się cieszę,że scrapuszki się przydały ;)
    Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kwiaty, cała kartka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka:) Kwiatki są niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i nie twoje kolorki, ale fajna karteczka. Mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, jakie śliczne te kwiaty. Caľa karteczka prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiaty :) Zdolna jesteś - za co nie weźmiesz się to super wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna, efektowna kartka.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubisz niebieskiego!?
    no tak, ty przecież jesteś uzależniona od zielonego! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie dobrałaś kolorystykę do tagów , dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzonka w wyzwaniach bo karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kwiaty.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza! Świetne kolorki :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń