poniedziałek, 11 stycznia 2016

Wymianka Noworoczna z cytatem

Tym razem moją parą wymiankową w zabawie u Ewy została Aga.
Przygotowałam dla Niej karteczkę, magnes na lodówkę decoupage i wisior.


Otrzymałam karteczkę, piękne kolczyki, o które poprosiłam, szydełkowego aniołka i stempelki o bardzo ładnych wzorach (aż chce się je od razu wypróbować). W paczce znalazła się również czekoladka i herbatki. Pięknie dziękuję;)



Pokaże dzisiaj również kolejną stronę pozytywnika.


Dziękuję za wszystkie komentarze. Są bardzo motywujące do działania.

Pozdrawiam;)

13 komentarzy:

  1. Piękne prezenty które dostałaś i te które przygotowałaś. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się ze paczuszka dotarła. Przepraszam ze kartka taka biedna ;-( Może masz ochotę na prywatna wymianke? bo do wisiora przydały by mi się kolczyki. Ciekawa jestem jak wykorzystasz stempelki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny noworoczny zestaw przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper wymianka :)))) Piekne prace dla siebie przygotowalyscie :))) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super biżuty!!!!!!!!! Oba bym zakosiła:-D Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać ze wymianka się udała...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty, gratuluję udanej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace-jest co podziwiać-a kolejna strona pozytywnika jest taka pozytywna i bardzo estetyczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna wymianka! Naszyjnik super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udana wymianka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń