wtorek, 26 stycznia 2016

Przepiśnik z babeczkami

Dzisiaj pokażę Wam moją kolejną inspirację wykonaną dla Scrapkowo.pl.
Jest nią notes na przepisy z motywem babeczek. Szydełkowe babeczki wykonała dla mnie moja siostra Paulina. Użyte papiery kojarzą mi się z fartuszkami, noszonymi kiedyś przez gospodynie domowe.




Zapraszam Was do zajrzenia do sklepiku Scrapkowo.pl. Pojawiło się w nim wiele fantastycznych nowości. Są wśród nich między innymi piękne wykrojniki Craft Passion, czy tekturki Anemone.

  http://scrapkowo.pl/shop,anemone,2,0,55,0.html   http://scrapkowo.pl/shop,craft-passion,1,0,57,0.html

Pozdrawiam;)

19 komentarzy:

  1. Ania- cudeńko!Dodatki- boskie1 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też kojarzą się z fartuszkiem w bardzo pozytywny sposób:-) Zwłaszcza, że taki półfartuszek dostałam niedawno od Chrzestnej;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny :) Cieszę się, że wykorzystałaś babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny!! aż chciało by się do niego przepisy swoje powkładać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny przepiśnik :* a papiery jak dla mnie idealne. Uwielbiam groszki, zwłaszcza na czerwonym tle :* Babeczki słodziachne :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wykonanie. Ale mam pytanie (może głupie )czy na kartkach można pisać przepisy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można. Tutaj pokazałam tylko ozdobioną okładkę. W środku są normalne kartki, tylko mają mały motyw ze sztućcami. Wygląda to tak jak w tym linku:
      http://scrapkowo.pl/towary/midi/402-1.jpg
      ;)

      Usuń
  7. Jejku, jaki piękny. Wiesz, te szydełkowe babeczki nadają mu niesamowitego uroku. Nawet bym nie pomyślała, że takie połączenie pozwoli uzyskać tak wspaniały efekt. Podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudny! Chciałabym takie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Achh... wszystko tak jak lubię najbardziej :) Moje kolorki, moje koronki <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Achh... wszystko tak jak lubię najbardziej :) Moje kolorki, moje koronki <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze chwilę i poliżę!
    te babeczki ;-D

    OdpowiedzUsuń