poniedziałek, 23 listopada 2015

Zimowy domek

Zainspirowana pięknymi zimowymi domkami publikowanymi na innych blogach postanowiłam wykonać własną chatkę.
Domek został wykonany przeze mnie od podstaw. Wycięłam odpowiedni kształt z kartonu, posklejałam, okleiłam ozdobnym papierem. Udekorowałam go szyszkami modrzewia i cyprysika, łupinkami od orzeszków buka, własnoręcznie wykonanymi kwiatkami, gałązkami jodły i cyprysika (pomalowanymi na biało farbą akrylową). Nie mogło tutaj zabraknąć błyszczącego brokatu, przeźroczystych mikrokulek, perłowych koralików i srebrnych kryształków. Lubię, jak świąteczne prace ładnie się błyszczą.
Użyłam również papierowych śnieżynek, niebieskiej wstążki i białej koronki.
Wykonywanie domku bardzo mi się spodobało i już myślę o następnym.








Domek zgłaszam na wyzwania:


http://like-chellenges.blogspot.com/2015/11/wyzwanie-10.html


http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/2015/11/wyzwanie-challenge-28.html


Pozdrawiam;)

41 komentarzy:

  1. Aniu, ten domek jest przepiękny!!! Oglądam go i oglądam, i z zachwytu wyjść nie mogę :DDD CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny i życzę sukcesu w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny domek, też lubię jak się prace błyszczą:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimowy i... bajkowy. Cudeńko po prostu. Gratuluję efektu i powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykły domek:) bardzo ładnie błyszczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny domek ;) Widać, że włożono w niego wiele pracy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny można się wprowadzić:)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes Nieesamowicie Zdolna !!! :)) Piekny ! Cudny !!! :))) Uwielbiam takie domki ,jaak z bajki :))) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, śliczny, myślałam, że to drewniany domek

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rób następne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny!!!!!!!!!!!! Nie mogę oczu oderwać,jest przepiękny.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny domek, przesliczna ozdoba świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny domek,aż miło popatrzeć;) U Ciebie spotykam się z takim domkiem po raz pierwszy;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojeju! Ale cudo! Piękny domek! Musisz być z siebie dumna skoro zrobiłaś go sama i wyszedł tak pięknie! Ja przyznam się że zaglądam na różne blogi ale takiego domku jeszcze u nikogo nie widziałam.
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  15. przecudny:) przepiekny efekt:) rób kolejny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny! Jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ zdolniacha z ciebie, śliczny domek stworzyłas

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny, Bajkowy !!!!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękujemy za udział w i-kropkowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Great project!!! Thank you so much for joining us at I KROPKA challenge. Katka DT I kropka

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny domek :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu I KROPKA.
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  22. ale cudeńko:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny domek. Piękna zimowa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń