czwartek, 5 listopada 2015

Niebieski w roli głównej





Nie mam żadnych specjalistycznych preparatów do scrapbookingu (niestety - zajmuję się zbyt wieloma technikami a budżet ograniczony). Muszę przyznać, że powiedzenie "apetyt rośnie w miarę jedzenia" doskonale sprawdza się w hand made. Moje potrzeby na przydasie są coraz większe.
W swoich pracach obecnie wykorzystuję to, co mam pod ręką, a że zajmuję się też decoupage, to jest w czym wybierać. Do barwienia kwiatka użyłam farby akrylowej i niebieskiej bejcy. Te same preparaty użyłam do zrobienia kropeczek i kleksów. Wzory z szablonu powstały przy użyciu pasty strukturalnej. Mam nadzieję, że podoba się Wam efekt, jaki udało mi się uzyskać.

Pozdrawiam;)

24 komentarze:

  1. Wyszło ślicznie! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna praca :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super jak widać jak się chce to z przysłowiowego niczego się da

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest śliczna :) Stosujesz bardzo fajne rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna praca. Fajne te niebieskości :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam opanowanych wielu technik , ale przydasi nigdy nie za wiele, karteczka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny ten kwiat i całość rewelacyjna!!!
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity efekt, urocza karteczka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, a kwiat wygląda fantastycznie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się w 100 %, że apetyt rośnie na nowe przydasie :) ja w planach mam wykonać sobie notes w stylu vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka jest śliczna i dzięki temu co wykorzystałaś ma swój indywidualny charakter, styl. Czasami warto pokombinować, to daje dużo frajdy i satysfakcji z efektu końcowego.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacja!!!!!!!!Zachwycajaca- ten kwiat cudny! I wzorek z maski! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszło, kwiat super !! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ale się napracowałaś, sliczny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej ten kwiat jest szałowy! Pierwsze co, to właśnie on mnie olśnił swoim pięknem i byłam ciekawa jak go zrobiłaś. Jestem pod wrażeniem! Karteczka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniała !!! Piękne robisz te kombinowane kartki,,, :)

    OdpowiedzUsuń
  17. "wiesz, taki efekt przy tak ograniczonym budżecie"
    to mój ulubiony teks ze Shreka ;-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa :) Trochę inna niż pozostałe Twoje kartki, ale równie ładna.

    OdpowiedzUsuń