wtorek, 5 sierpnia 2014

Szydełkowy zestaw biżuterii

W weekend miałam trochę więcej czasu na tworzenie. Wzięłam się za szydełkowe koraliki. Powstało ich całkiem sporo, więc mogłam wykonać z nich zestaw biżuterii. W jego skład wchodzą: naszyjnik, bransoletka i kolczyki (powstały później, więc nie ma ich na zdjęciach).




Kolor niestety przekłamany (odcień coś pomiędzy 1 czy 2 a 3 zdjęciem).
Dziękuję bardzo za życzenia z okazji trzysetnego posta. Tak jak obiecałam obdaruję jedną osobę.
Wyżej pokazany komplecik otrzyma CreaDiva.
Gratuluję i proszę o wiadomość na adres mailowy sosnowygaik@gmail.com

Pozdrawiam:)

25 komentarzy:

  1. Jakie równiutkie- piękne. CreaDiva- gratulacje!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Strasznie mi się podobają dekupażowe korale ale sama nie mam do nich cierpliwości (albo robię coś źle...)
    Nie mów mi tu o zwyklaczkach! :-) nasze korale różnią się głównie tym, że ja robię wszystko "na raz" łącząc koraliki łańcuszkiem, a Twoje są nawleczone. A wzorem kwiatka mogę się podzielić, jeśli chcesz ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo widać że profesjonalnie wykonane zachwyciłaś mnie nim:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na cukieraski:) http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet i trafi w dobre ręce😊 gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie ładne kuleczki ci wyszły,mi to jakieś jajeczka wychodzą zawsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik choć kolor średnio mi się podoba ale to rzecz gustu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny komplecik biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, nie wierzę, że ten piękny komplecik trafi akurat w moje ręce! Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny komplecik :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne , mają ciekawy kolor

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny! Chociaż nie w moich kolorach, ale w szarościach nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny, a ten koralik decu.....:))

    OdpowiedzUsuń
  13. oj zazdroszczę CreaDiva, piękny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle śliczny i gratuluje wylosowanej:). Ja na szczęście mogę się cieszyć takim naszyjnikiem i jeszcze twoim:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny, bardzo podoba mi się kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No ja wprost uwielbiam Twoje szydełkowe koraliki... Komplet jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  17. W pieknych,letnich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. uuu, cuda!!! uwielbiam te Twoje koraliki, sa przepiekne i tak wspaniale wykonane :)) cudaaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ urokliwy komplecik. Bardszo mi się podoba.

    Dziekuję za dołaczenie do Cukierkobrania na moim blogu
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń