niedziela, 7 lutego 2016

Fioletowe tulipanki

Moje skrzydłokwiaty z kuchennego parapetu nie przetrwały sezonu grzewczego. Zrobiło się bez nich pusto i trzeba było postarać się o bardziej trwałe kwiaty. Teraz na parapecie zagościły tulipanki;)





Jeszcze dzisiaj w Scrapkowo.pl trwa promocja na dostawę. Przy zamówieniu za minimum 35 zł za dostawę płacicie tylko 50%. Zachęcam do zakupów;)

A tutaj kilka kuszących nowości:

http://scrapkowo.pl/shop,stemple-santoro,7,0,44,0.htmlhttp://scrapkowo.pl/shop,wykrojniki,1,0,0,0.html

Pozdrawiam;)

22 komentarze:

  1. uwielbiam takie, mam nawet bukiecik:-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne wiosenne tulipanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Takie mi się marzą... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie są te tulipanki i wspaniale je wykonałaś. Są jak żywe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne robisz te tulipanki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne tulipany w pięknym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te tulipany! I jakie żywe kolory:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te "wieczne" tulipanki zawsze i w każdym kolorze mnie zachwycają:) śliczny kolorek dobrałaś:) doskonale wiem jak pięknie potrafią ożywić i rozweselić domek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Te "wieczne" tulipanki zawsze i w każdym kolorze mnie zachwycają:) śliczny kolorek dobrałaś:) doskonale wiem jak pięknie potrafią ożywić i rozweselić domek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszą pięknie wyglądać na kuchennym parapecie:)) śliczną, soczystą zieleń dobrałaś do tego fioletu.

    OdpowiedzUsuń