sobota, 13 kwietnia 2013

Efekty wiosennej wymianki

Brałam udział w Wiosennej Wymiance organizowanej przez Polskie Handmade - spis blogów. Moją parą została Wiola, która prowadzi blog: http://pearllart.blogspot.com/. Termin nadsyłania paczek jest dość długi bo do 12 maja, jednak my postanowiłyśmy wymienić się jak najszybciej. Niestety nie uwieczniłam na zdjęciach tego, co przesłałam Wioli. Z pewnością jednak się pochwali. Ja zaprezentuję tutaj co otrzymałam.
A w paczce był śliczny komplecik sutaszowej biżuterii (bo jest to Wioli specjalność), przydasie oraz dużo herbatek i nie tylko.



Za wszystko pięknie dziękuję. Biżuteria bardzo przypadła mi do gustu i jest w moich ulubionych kolorach.
Ja jestem bardzo zadowolona.
Pozdrawiam:)

7 komentarzy:

  1. O rety, rety! Ale przepiękne! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna biżuteria
    w sosnowych kolorkach:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny komplecik dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sie cieszę że prezenty sie podobają :) Twoja paczuszka równiez mnie ucieszyła :) oczywiście niebawem sie pochwalę tym co otrzymałam :) Jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń