niedziela, 17 grudnia 2017

Podaj dalej

Jakiś czas temu zapisałam się do zabawy Podaj dalej u Izy z bloga Rękodzieło przy kawie.
Niedawno otrzymałam paczuszkę, która stała się świątecznym prezentem.
A w niej:
- rękodzieło, czyli bombki karczoszki, zakładki z roślinkami, uśmiechnięty aniołek i hafty




- przydasie i kalendarz,


- słodkości


Dziękuję za wspaniały prezent;) Świąteczne ozdoby oczywiście już należycie wyeksponowane;)
Słodkości zjedzone. Co do szczypki byłam nieufna, bo nie miałam pewności czy to się je, ale po przeczytaniu składu zaryzykowałam;) I nie żałuję. Fajnie poznawać regionalne przysmaki.

Teraz pora, żeby u siebie ogłosić zabawę. Czekam więc na dwie pierwsze chętne osoby.
Przesyłka ma dotrzeć w ciągu roku, ale z całą pewnością nastąpi to szybciej.
Zapraszam do zabawy i pozdrawiam;)

12 komentarzy:

  1. piękne prezenty dostałaś :)
    cichutko zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty :) Chętnie zapisuję się do zabawy u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudowne prezenty dostalas :)))) Aniolek jaki Piekny :)) Ale i bombki takie pracochlonne Piekne :)) Suuper :)) Co do przysmaku to jakis batonik ?? :)) Ciekawe :) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się Aniu i jeszcze raz dziękuję za zabawę. Pozdrawiam serecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty dostałaś.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczypkę się je jak najbardziej ! U nas na każdym kiermaszu można je kupić :)
    Śliczne bombki :)Niestety, mam swoich zabaw sporo , więc tym razem nie skorzystam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty!! A co do szczypki to nie wiem co to jest?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne prezenty, na pewno się przydadzą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń