wtorek, 20 czerwca 2017

Candy urodzinowe

20 czerwca 2012 r ukazał się pierwszy wpis na tym blogu.
Od tego czasu minęło już pięć lat. Aż trudno w to uwierzyć;)
Do tej pory opublikowałam 742 posty, więc dorobek całkiem spory.
Z tej okazji mam dla Was małą zabawę;)


Co przygotowałam?
Będzie coś wykonanego przeze mnie, scrapki, wyciski z masy clay i z całą pewnością coś jeszcze.




Zapraszam do zabawy;)
Co trzeba zrobić?
Pozostawić komentarz (osoby nie posiadające blogów zostawiają e-mail) i jeśli chcecie umieścić banerek na pasku bocznym.
Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę jedną osobę. Zabawa trwa do 4 lipca, więc nie ma zbyt wiele czasu.

Pozdrawiam;)

41 komentarzy:

  1. Aż tyle postów, toż to całe mnóstwo wspaniałych prac!!! Gratulacje!!! Życzę nieustającej weny i chętnie przyłączam się do zabawy :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. No brawo Aniu tyle postów, z przyjemnościa przylaczam sie do zabawy, banerek wrzuce poznym wieczorkiem a nagrody przygotowałas wspaniałe Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią stanę do kolejki , może tym razem poszczęści mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy! Z miłą chęcią zgłaszam się do zabawy :) Piękne karteczki tworzysz. Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. no pewnie że sie zapisuję banerek juz wieszam u siebie/ 5 rocznica to w ślubach drewniana/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy! Wszystkiego dobrego na dalsze owocne lata blogowania. Staję w kolejce i liczę na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje takiej rocznicy z wielką chęcią zapisuje się do zabawy:).Życzę kolejnych tak owocnych pięciu lat:).

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie długo czas nie było i powiem ci że miło zobaczyć ze są osoby które dalej piszą :) życzę ci więc kolejnych 5 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspaniałej rocznicy :) z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 5 lat prowadzenia bloga to piękna rocznica. życzę jeszcze wielu kolejnych :)
    z radością dołączę do Twojej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pięknej rocznicy! Rzadko się udzielam w komentarzach, ale oglądam wszystkie Twoje prace i czekam na kolejne :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia! Uwielbiam miłe niespodzianki dlatego jestem bardzo ciekawa co zrobionego przez Ciebie otrzyma zwyciężczyni. Biorę udział w Twoim candy.
    Banerek: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moc postów, pięknych prac, zdjęć. Takie pięciolecie pracy twórczej to wielka sprawa :) życzę dalszych sukcesów na polu rękodzielniczym, inspiruj nas co najmniej kolejne 5 lat :)
    Po upominek grzecznie staję w kolejce, a nuż mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :) Wspaniały dorobek :) Oby jak najwięcej pojawiało się w przyszłości Twoich cudownych prac :) Za zabawę podziękuję :) Na pewno chętnych na Twoje cudowne nagrody znajdzie się wiele, ja niestety nie scrapkowa, więc nie będę blokować kolejki. Życzę powodzenia pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała rocznica i piękny rezultat tyle postów.Oczywiście staję w kolejce bo te cudowności.Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję pięknej rocznicy i również ustawiam się w kolejce po te cuda:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje z okazji 5 lat blogowania - pięknie inspirujesz! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i zyczę nastepnych latek chętnie się przyłączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to i ja cichutko stanę do kolejki:)))Plan pięcioletni wykonany:))Gratuluję:)))i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy, nagroda świetna więc chętnie biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję pięknej już okrągłej rocznicy blogowania! życzę Ci kolejnych pięknych pomysłów i zapisuję się do zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem twoją fanką, wszystko piękne co wychodzi z pod twoich rąk. Życzę następnych pięknych rocznic. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Imponująca lista postów! Gratuluję także pięknej okrągłej rocznicy :) Z miłą chęcią i ja wezmę udział w zabawie. Banerek u mnie:
    https://handmadesyliks.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję rocznicy! Piękne cuda przygotowałaś z tej okazji. Bardzo podobają mi się kartki i wyciski z masy. Chętnie wezmę udział w zabawie :). Banerek już wklejam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu gratuluję 5 urodzin i bardzo pokaźnej ilości wpisów. Nawet troszkę zazdroszczę. Ja niedługo będę obchodzić 7 urodziny, a nie mam nawet 400 wpisów.
    Bardzo lubię do Ciebie zaglądać i z przyjemnością oglądam kolejne piękne karteczki.
    Te które chcesz podarować są śliczne i ja chętnie je przygarnę, a scrapki i wyciski z masy to już spełnienie marzeń :-)
    serdecznie pozdrawiam i życzę przyjemnego letniego popołudnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu! Gratuluję pięciu lat blogowania. Życzę kolejnych, i kolejnych, i kolejnych...
    Oczywiście zapisuję się do Twojego Candy, z ogromną przyjemnością.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję pięciu latek i życzę wielu kolejnych :) Koło takich cudeniek nie można przejść obojętnie. Z wielką przyjemnością biorę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj :) Wielkie gratulacje z okazji rocznicy :)WOW 5 lat :) Ja dopiero roczek :) Z ogromną przyjemnością się przyłączam do zabawy :) Banerek już jest http://kuferinspiracji.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zajrzałam i zostaję gratuluję zdolności i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Trudno przejść obojętnie obok takich cukierasów!
    Ustawiam się w kolejce. ;)
    i zapraszam na Candy do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, niech chęci i moc twórcza nigdy Cię nie opuszcza, bo Twoje prace nieraz już poprawiły mi humor!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj! Przyjmij moje gratulacje z tak pięknej rocznicy, jaką jest 5 lat blogowania, zdobyłaś spore doświadczenie i piękne tworzysz prace, które opublikowałaś w Swoich 742 postach:). Jest to bardzo imponujący wynik:). Życzę Ci kolejnych lat wspaniałych pomysłów i kolejnych postów, aby wkrótce pojawił się 1000 post!!! Chętnie pozostanę na dłużej i będę podziwiała nowe inspirujące prace:). Pozdrawiam serdecznie i banerek wędruje do mnie - kasia-haj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję tak pięknej rocznicy! Życzę wielu kolejnych. Koło takich cudeniek nie można przejść obojętnie. Posiadam krajowy adres. Banerek na http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję rocznicy i życzę wielu następnych.
    Zapisuję się na rozdawajkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę jeszcze wielu takich:)
    Z przyjemnością wezmę udział w Twoim candy. Banerek wisi na moim blogu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Moje gratulacje,candy piekne..

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy:) Czas tak szybko leci. Chętnie wezmę udział w zabawie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję pięknej rocznicy! Oby wystarczyło pomysłów na kolejne lata! Chętnie się pobawię:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. O rany, tyle wpisów?! Podziwiam Cię za taki wkład i wytrwałość :) Wszystko najlepszego z okazji piątej rocznicy i oczywiście powodzenia na kolejne lata. A do zabawy chętnie się przyłączę.

    OdpowiedzUsuń
  40. rzutem na taśmę staję w kolejce :) super candy!
    gratuluję tych 5 lat :) oby było jeszcze chociaż dwa razy tyle :) i wielokrotności liczby postów :) bo wynik jest niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Rzutem na tasmę chyba się załapię na te cuda :)

    OdpowiedzUsuń