wtorek, 23 maja 2017

Trójkąty

Kilka dni temu chwyciłam za koraliki i krosno i zaczęłam wyplatać bransoletkę.
Wszystko za sprawą wyzwania u Dasandy;)
Tym razem trzeba było się zmierzyć z określeniami: trójkąt, koralik, elegancja.
Trójkąt -  w wymyślonym przeze mnie wzorze jest ich całkiem sporo
Koralik - bransoletkę wykonałam z koralików Toho
Elegancja - połączenie pereł (w tym przypadku koralików w kolorze perłowym) ze złotem






http://dasanda.blogspot.com/2017/05/zabawa-z-okresleniami-wyzwanie-iii.html

Pozdrawiam;)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, elegancka bransoletka.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała :) Bardzo szykowna i cudownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest :) Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna,a do tego w cudownych kolorach!Zachwycająca jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna rada, nie rób supełków przy brzegu tylko między koralikami ( jak nić się kończy) i następną nić przywiąż też między koralikami. Ja zawsze robię po dwa supełki, gdyby któryś się rozwiązał ( przy pracy z toho 15 jest trudno supełki schować dlatego robię pojedynczo)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycajaco piękna bransoletka :-)
    Cudne kolorki !!!

    OdpowiedzUsuń