czwartek, 23 marca 2017

Dwie wielkanocne

Dzisiaj zaprezentuję dwie karteczki.
Powstały one na zabawę zorganizowaną przez Hubkę "Zrób to sama".
Zabawa polegała na wymianie elementów potrzebnych do stworzenia karteczki wielkanocnej między wylosowanymi parami.
Ja tworzyłam parę z Violą z bloga Pasje Violi.





Wykorzystałam tylko część, jeszcze sporo zostało. Karteczki zostały wykonane prawie w całości z przesłanych elementów. Jedynie w drugiej wykorzystałam własną bazę.
Pięknie dziękuję za te wszystkie przydasie;)


http://hubka38.blogspot.com/2017/02/nie-mam-prac-ale-mam-pomysa-d.html

Dziękuję również Ewce za fajną zabawę;)

Pozdrawiam;)

16 komentarzy:

  1. Aniu ale cudowne karteczki stworzyłaś, pierwsza taka delikatne, druga równie piękna, ja cały czas tworzę ale post będzie w piątek u mnie :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna zabawa :) a kartki bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kartki :DDD. Ta pierwsza cudowna, pastelowa i delikatna :))). Druga z zajączkiem śliczna, pięknie wszystko dobrałaś :))).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na zabawę i wymiankę jednocześnie. Fajnie wykorzystałaś wszystkie przydasie, a najbardziej podoba mi się ten papier szary w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielona chyba ładniejsza... Może dlatego, że bogatsza?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne!!!Ta z zajączkiem jest jak wiosenna łączka,a z motylkiem-lekka jak obłoczek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu,przepiękne karteczki wyczarowałaś z tych przydasi ;)
    Pierwszą jestem oczarowana najbardziej :)
    Jest taka subtelna,elegancka,mimo niewielu dodatków bije od niej urok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne, takie delikatne, wiosenne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wymianka i piękne delikatne prace.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czuć wiosnę w tych kartkach. Szczególnie ta druga jest jakaś taka... optymistyczna. Udane są obie. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, niezwykle delikatne prace. PIĘKNE

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to Uwielbiam te Twoje karteczki :)) Piekne sa :))) Ojj tak Swieta zblizaja sie wieeelkimi krokami !!! :) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudne kartki stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń