środa, 18 maja 2016

Klucz i gałąź

Scrapujemy u Hubki ;) W tym miesiącu na naszych pracach mają się pojawić klucze i gałęzie.
Oto moja propozycja:



http://hubka38.blogspot.com/2016/05/wyzwanie2-plus-podsumowanie_8.html

Zauroczyłam się foamiranem. Pierwsze próby były zdecydowanie nieudane. Jak już rozpoznałam materiał zaczęło coś wychodzić. Na karteczce umieściłam trzy moje kwiatki wykonane z foamiranu.

Kartkę zgłaszam również na wyzwania:

 Banerek do zabrania:
  •  Wyzwanie #46 - Zainspiruj się, blog sklep-ewa
 Wyzwanie #46 -Zainspiruj się

Pozdrawiam;)

17 komentarzy:

  1. Kartka piękna!
    Świetnie zinterpretowałaś temat. Kwiaty zrobiłaś cudne. Nie próbowałam jeszcze zabawy z pianką, ale mam wielką ochotę. Bardzo lubię tez fiolety.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, a kwiatki wykonane z pianki wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła karteczka i kwiatki z tej pianki rewelacyjnie Ci wyszły, wręcz idealnie, aż trudno uwierzyć, że Ci nie wychodziły. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kartka ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna, świetna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zinterpretowałaś temat zabawy. Kwiatki niczego sobie :) ja nawet nie próbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowe wyzwania i nowe piękne kartki. Kwiaty wyszły bardzo ładnie. Też mi "chodzi" po głowie aby się tym tworzywem zająć. Ale to kiedyś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna interpretacja ! pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca. Kwiatki powalają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka a kwiatki cudne

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka i cudowne kwiaty!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna kartka i piekne kwiaty
    dziekuję za wziecie udziału w zabawie w sklepie ewa.pl
    pozdrawiam cieplo
    ilona

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudna karteczka. Ja też dostałam piankę i też zamierzam działać w tym temacie. Ciekawa jestem co mi wyjdzie ;) Świetny pomysł z tymi gołębiami. Cieszę się, że przyłączyłaś sie do naszej zabawy na blogu Kwiatu Dolnośląskiego. Pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna !!!
    Też kombinowalam z foamiranem ale w wersji na zimno i ni hu hu ...
    I tak go poddalam ciepłej obróbce...
    Czekam na przesyłkę z normalną pianką,zobaczymy co mi z tego wyjdzie
    Twoje kwiatki jak zawsze zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń