poniedziałek, 28 grudnia 2015

Candy - 500 postów w Sosnowym Gaiku

Jest co świętować. Ten post jest pięćsetny!!! Z tej okazji mam dla Was candy;)


A co można wygrać?

Na pewno poniższy wianek plus niespodzianka (będę się starać, żeby była jak najbardziej atrakcyjna).


Aby wziąć udział należy pozostawić komentarz i wyrazić w nim chęć udziału w zabawie. Na swoim blogu można umieścić banerek zabawy, ale nie będę tego sprawdzać;) Osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie swojego adresu e-mail. Wygraną wysyłam na adres polski.

Zapraszam do zabawy i pozdrawiam;)

62 komentarze:

  1. Gratuluję tak wielu postów! To imponująca liczba! Życzę kolejnych setek i nieustającej weny twórczej:)
    Zgłaszam się oczywiście do udziału w zabawie. Może dopisze mi szczęście, bo wianek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 500 postu :) Życzę kolejnych postów równie ciekawych, fascynujących i kreatywnych jak dotychczas :)))
    Banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu, życzę kolejnych 500 postów.
    Wianek uroczy, chętnie o niego powalczę : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny wianek, gratuluję 500posta, przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję;)Chętnie wezmę udział w Candy;)Wianuszek jest śliczny;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może wianek trafi do mnie, gratuluję takiej twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow 500postów, jest czego Gratulować!
    ja się z chęcią zapisuję na Twoje rozdanie, banerek zaraz zabiorę do siebie
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. wyrażam chęć udziału, przemożną chęć udziału i jeszcze większą chęć wygrania, życzę sobie szczęścia no i innym oczywiście także, Tobie gratuluję 500 posta, piękna cyfra oj piękna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję tylu postów, życzę jeszcze wielu kolejnych
    banerek już wisi i staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) i z chęcią przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, gratuluję 500 postu. Pewnie, że wezmę udział w Twojej zabawie. Uwielbiam wianuszki, a nie mam teraz żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, chętnie przyłączę się do zabawy, wianuszek cudowny. Gratuluję takiej ilości postów i życzę kolejnych wielokrotności 500

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję :) obserwuję Cię od samego początku (miałam inny blog i inny nick), robisz wspaniałe rzeczy :) aż zazdroszczę Ci talentu :) ja udziału w konkursie nie biorę, bo mój blog nie jest "aktywny", a jak był, to dotyczył rzeczy niezwiązanych z decoupage czy sutaszem, ale zawsze czuję taki lekki niedosyt, że tylko osoby prowadzące bloga, albo komentujące, albo "lajkujące" mogą głosować, a przecież to "my" szary tłum tworzymy obserwujących i przeglądających, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwzględniłam Twoje zdanie, wprowadziłam pewne zmiany i zapraszam do udziału;)

      Usuń
    2. dziękuję za zmianę zasad :) w konkursie udziału nie wezmę, tak dla zasady :) może trochę się tłumaczę, ale chciałam tylko zwrócić uwagę na "nas" :)

      Usuń
  14. Imponujący wynik :) Życzę kolejnej 500 :) i ustawiam się w kolejce :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, super wynik!!! Oby tak dalej :))). Chętnie ustawię się w kolejce :))).

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulację :) z ogromną przyjemnością powiesiłabym taki wianek u siebie w mieszkaniu, więc zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje tylu postów życząc następnych :)
    chętnie przyłaczę sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witwm:)
    500......Wow....życzę następnych pięciuset i oczywiście ustawiam się grzecznie w kolejce, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję serdecznie! a na candy oczywiście się zapisuję bo przecudne wianuszki robisz:) zresztą wszystko robisz śliczne:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wytrwałości :-) Zapisuję się na candy z przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. taki piekny wieniec...jak nic zapisuje się do zabawy. :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyli już 500 razy przesyłałaś nam zapach "Sosnowego gaiku"...!
    :-)
    No to jest co świętować!
    Gratuluję! Spore osiągnięcie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wianek uroczy, wytrwałości w dalszym blogowaniu.
    I ja powalczę o nagrodę.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyjmij proszę moje gratulacje!
    Z chęcią wezmę udział w zabawie, banerek też już u mnie :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję tak imponującej liczby postów. Życzę kolejnych :))
    Przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję tak ogromnej ilości postów:)
    Do zabawy się z miłą chęcią przyłącze:)
    Banerek na http://rozanyzakatek90.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje z okazji 500 postów:) Ja również dołączę się do zabawy. Wianek jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje tak dużej ilości postów. Chętnie dołączam do zabawy,banerek już wrzuciłam do siebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z chęcia się zapisuję, zapraszam też na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję pięknej liczby na liczniku :) Z przyjemnością dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ogrom postów, ale cóż się dziwić, skoro jesteś taka twórcza i co rusz zachwycasz nas czymś nowym :)
    Staję w kolejce po cudowny wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci życzę, pozdrawiam serdecznie i zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  34. 500 postów wielkie brawa, ja co prawda obserwuje od kilku miesięcy ale wsiąkłam tu na dobre u Ciebie, oczywiście z przyjemnością staje w kolejce licząc na łut szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja też się zapisuję do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulację takiej liczby,zapisuję się,może szczęście się uśmiechnie w Nowym Roku,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. O jaki ten wianuszek jest śliczny. Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Brawo!
    500 postów, wow!
    Kolejnych setek postów,mocy dzieł!!!
    Z radością udział biorę!
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  39. Super,gratulacje.Zycze wielu kolejnych postow i obecnosci w blogowym swiatku.A wianek przesliczny wiec jak mozna to zapisze sie i ja na niego.Pozdrawiam.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. biorę udział w zabawie
    :)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Imponująca ilość postów:) Ja prowadzę blog 4 lata a mam chyba połowę Twojej ilości:)
    Śliczny wianuszek przygotowałaś z pięknymi różami. Zapisuję się do Twojej zabawy z wielką przyjemnością Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  42. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję pięćsetki. Śliczny wianek, więc zapisuje się zabawy, a przy okazji zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale zacna liczba :) Dołączam do zabawy. Baner umieszczam u siebie na blogu na http://niezchin.blogspot.com/.
    Zapraszam również do mnie i do śledzenia mnie, bo w przeciągu tygodnia ogłoszę pierwsze moje urodzinowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękny wianuszek! Oczywiście biorę udział a banerek umieściłam... o tu ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje!!!
    z miłą chęcią biorę udział w zabawie :)
    banerek na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję tylu postów, to już ładna ilość! :)
    Z chęcią wezmę udział w zabawie, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne candy przygotowałaś,lepszego nie można sobie wymarzyć:)
    Banerek umieściłam w pasku bocznym...a tutaj link do blogu :
    http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratulację !!
    Z przyjemnością biorę udział .
    Obserwuję jako Sylwia Kuba
    Banerek : Maminelove.blogspot.com
    e-mail: Mamusioweloveblog@wp.pl

    Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  50. biore udział www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Chętnie stanę w kolejce i zgłoszę się po ten piękny wianek :)
    500 to taka ładna, okrągłą i wielka liczba... płodna z Ciebie pisarka i artystka. Trzymam kciuki za własne szczęście i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  52. Bawię się z Wami.
    Baner zabieram, a pozdrowienia zostawiam.
    Basia - http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny wianek. Zapisuję się i ja :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  54. Łojejku! 500 postów! Gratuluję i ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję ,przede mną jeszcze duuuużo postów ,aby osiągnąć tę magiczną cyfrę :)
    Zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. 500?! wow, to duuuzo!!! Gratuluję i zycze pomysłów na kolejne 500!! Zapisuję sie do zabawy z ochota:)

    OdpowiedzUsuń
  57. 500 post to nie byle jakiś wynik! SUPER! Oczywiście i ja przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Moje gratulacje. Z chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękny wianek, a wiosna tuż, tuż i zrobi się wolne miejsce na drzwiach po ozdobach zimowych ...
    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń