poniedziałek, 7 września 2015

Zestaw magnesów

Ozdobiłam drewienka techniką decoupage i podkleiłam folią magnetyczną. Oto efekt:



Magnesy zgłaszam na wyzwanie:

http://decustyle.blogspot.com/2015/08/vii-wyzwanie-may-decoupage.html


Pochwalę się jeszcze przesyłką z wygranego Candy u papierowej alejki.


Cieszę się ze wszystkiego i na pewno postaram się te przydasie dobrze wykorzystać. Najbardziej jednak ucieszyły mnie śliczne papiery we fioletach, bo nie mam nic w tym kolorze. Bardzo dziękuję.

Zapraszam do zagłosowania w II Edycji Konkursu Blogów Twórczo Zakręconych. Na samym dole znajduje się mój blog i blog mojej siostry Galeria Rzeczy Ładnych. Jeśli podobają się Wam nasze blogi to zachęcamy do oddania głosu.

Pozdrawiam;)

17 komentarzy:

  1. fajny motyw mają te magnesy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne magnesy, bardzo oryginalne.
    Gdy będę przy komputerze to wpadnę zagłosować. Oczywiście, że obydwa blogi mi się podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja głos już na Ciebie oddałam. Magnesy cudne, a prezenty z Candy świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne magnesy, bardzo mi się podobają...pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magnesiki też zgłoś do wyzwania :) Koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy m się kiedyś taka brązowa kuchnia plus biało niebieskie dodatki- i od razu te magnesiki mi się spodobały:-) POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne magnesy i życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne:) Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super przydasie wygrałaś juz widzę jakie cudeńka z nich tworzysz.Magnesy urocze.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne magnesy! powodzenia w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz mój głosik;) I siostra też;)Pozdrawiam i życzę powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne te magnesiki :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń