piątek, 25 września 2015

Czerwone



Pozdrawiam;)

23 komentarze:

  1. Czerwony to nie mój kolor, ale kolczyki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są piękne i takie równe i bardzostarannie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne , wolę jednak zielone

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne, jak nie przepadam za tym kolorem, tak kolczyki pokochałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolczyki :) Bardzo ładnie prezentowałyby się w Twoich uszach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, czerwone i zielone z poprzedniego posta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ wspaniałości!!!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki śliczne!! zmieniłaś kolorystykę i zamieniłaś zielony na czerwony? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko chwilowo, w zieleni tworzy mi się najprzyjemniej;)

      Usuń
  11. Chociaż za czerwonym nie przepadam, to te kolczyki bardzo mi się podobają :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne;) pasowałby by do wisiorka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Świetny kolor, choć mi niestety nie pasuje czerwień :)

    OdpowiedzUsuń