wtorek, 7 kwietnia 2015

Candy na wiosnę

Przygotowałam dla Was candy. Właściwie nie ma konkretnej okazji - jest chęć, żeby kogoś obdarować.



 

Można wygrać dwa moje wytwory: króliczka i serduszko decoupage (magnes na lodówkę). W paczce na pewno znajdą się również papierowe foremki do babeczek i zestaw kwiecistych mini papierów.


Aby wziąć udział w zabawie proszę o pozostawienie komentarza z chęcią przygarnięcia zestawu oraz umieszczenie banerka na pasku bocznym bloga (zabawa dla osób prowadzących aktywnie blogi). Nagrody wysyłam na polski adres a ich sponsorem jestem ja.

Mam nadzieję, że znajdą się chętni.

Pozdrawiam i zapraszam do zabawy;)

59 komentarzy:

  1. no to ja na pierwszy ogień :) zpisuję sie zobaczymy czy szczęście dopisze ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam ostatnio szczęścia w losowaniach ale te zajączki uwielbiam więc z chęcią się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam chęć zostania obdarowaną :-) Aniu, z przyjemnością zapisuję się na Twoje candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po takie cudowności zgłaszam się i ja :o)
    A króliczek będzie do Zośki :o)

    Banerek: www.konsumentka-anula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. REWELACJA!!!!!!!!! ja chętna- banerek ciutkę później! Alez superaśne candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. WITAJ, PEWNIE ŻE SIĘ USTAWIAM, JESZCZE PISZESZ CZY SĄ CHĘTNI???? SĄ !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę przejść obojętnie koło takich piękności :)))Staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja też chętnie wezmę udział w zabawie! Banerek już na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chcę :) Banerek dodany...

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne słodkości. Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu wezmę udzial, i banerek już u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział w zabawie :) banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przygarnę króliczka:) Zapisuję się (adres w Polsce posiadam):)

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja też się zgłaszam, obowiązkowo ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny królik! Przyłączam się do zabawy.
    Banerek u mnie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. króliczek cudny reszta nagród również dlatego i ja się zapisuję i pozdrawiam banerek już u mnie http://jagatakrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiam się z wielką przyjemnością :) Same cudowności przygotowałaś :)
    Banerek już zamieszczam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, ja bym chciała takiego zwierzaczka :-) zapisuję się do zabawy i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Królik jest śliczny,ustawiam się w kolejce!!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się! Z ogromną chęcią adoptuję króliczka ;-)
    Podlinkowany baner na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnych jest sporo, ale może szczęście dopisze :)
    Pozdrawiam a banerek na http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Z miłą chęcią dołączam do zabawy i liczę na szczęście, bo nagrody są śliczne :-) Pozdrawiam gorąco - CreaDiva

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie śliczności!!!
    Zapisuję się i zapraszam również do siebie na candy!
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2015/04/candy.html

    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się do zabawy z wielką przyjemnością :)

    Z pozdrowieniami
    Wiola z Vintage Garden

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również jestem chętna, a od niedawna także miłośniczka tildowych tworów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :-)
    Banerek na: http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Króliś jak marzenie:) Oczywiście ustawiam się w kolejce, a banerek zaraz wstawię. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny ten wiosenny królik. Marzę o takim :-). Zapisuję się też po papierki bo coś tam z nich na pewno ładnego wyczaruję. Pozdrawiam i zapraszam przy okazji do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  29. ja też ja też;) chcę takie prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  30. no jasne, że staję w kolejce! cudny króliś:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z chęcią zgłaszam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spróbuję i ja :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja także wkraczam do ogonka chętnych :) Banerek zawieszony, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Króliczek cudny ;) z przyjemnością dołączam do zabawy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również dołączam do zabawy, bo nagrody zjawiskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja rowniez bardzo chetnie sie dopisje do kolejki :) ale krolis cudny!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Króliczka to ja nie mam... no więc ustawiam się w kolejce. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  38. No takiej królicy nie mogłabym się oprzeć:) tym samym zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie wspaniałości-słodkości!
    Z radością udział biorę!
    Moc pozdrowień!
    ps. Zapraszam na me słodkości wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie wspaniałości-słodkości!
    Z radością udział biorę!
    Moc pozdrowień!
    ps. Zapraszam na me słodkości wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja się zgłaszam :) Może szczęście się uśmiechnie
    Banerek na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku no króliczek boski, do tego ma turkusową sukienkę! Moja córka mnie zamęcza o taką maskotkę, niestety nie umiem jej uszyć:( zapisuję się z malutką nadzieją :) banerek wrzucam na blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie śliczne nagrody, królika z pewnością pokocha moja wnuczka. Zapisuję się do zabawy i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. No i mam za swoje! Rzadko jestem na blogu ostatnio, i takie świetne candy bym przegapiła!!! Ale na szczęście, choć się zdyszałam, zdążyłam do kolejki :) Prezenty są przepiękne! Wrzucam baner do siebie no i czekam na losowanko :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Czym prędzej ustawiam się w kolejce! :)))
    Z przyjemnością dołączam do obserwatorów bloga.
    Banner: http://marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. zgłaszam się z wielką chęcią
    obserwuję od dłuższego czasu a baner na moim blogu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja również wyrażam chęć ;)
    Banerek na blogu, w specjalnej zakładce, mam nadzieję, że to nie będzie problem, bo nie mam paska bocznego ;)

    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. O matko prawie bym przegapiła okazję na możliwość zgarnięcia twoich cudowności :) Zgłaszam się i ja z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dzień dobry, zdolna Aniu!

    Trafiłam tu przypadkiem... Zdążyłam na ostatnią chwilę... 21 kwietnia to dzień urodzin Mysiej Siostry - osoby, bez której nie umiałabym żyć. Szalonej, rudowłosej wiewiórki zakochanej od puchatego ogonka po koniuszków szpiczastych uszu w króliczkach i zającach. Nie wybaczyłabym sobie, gdybym nie powalczyła o prezent jej marzeń. Dołączam z radością do zabawy, życzę powodzenia pozostałym uczestnikom candy i z drżącym ogonkiem mocno ściskam kciuki.

    Banerek wisi już na specjalnej stronie bloga, w zakładce "candy" :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo się cieszę, że jeszcze zdążyłam się zapisać. Super prezenciki rozdajesz!

    OdpowiedzUsuń
  52. i ja, chociaż nie mam szczęścia w tego typu zabawach, chętnie stanę w kolejce :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. cudności, więc chętnie przygarnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. O jejku jakie cudności chcesz nam podarować :).

    Szybciutko ustawiam się w kolejce i mam wielką, ogromną nadzieję, że to mi dopisze szczęście :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam, że nie maj tylko kwiecień :(.

      Usuń