poniedziałek, 27 października 2014

Z leśnym tłem II


cardmaking
cardmaking 

Pozdrawiam;)

24 komentarze:

  1. To tło to fantastyczny pomysł, piękna kartka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, subtelna i delikatna!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie skomponowałaś tę karteczkę!Jest delikatna i urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna jest ta karteczka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! Ta i poprzednia równie udana... to nie tylko kwestia tła, ale całej kompozycji.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne te ostatnie karteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna karteczka! Świetna ta biała rameczka! Pierwszy raz coś takiego widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna i niezwykle urokliwa :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne te karteczki - wszystkie - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne połączenie kolorów, kojarzy mi się z jesienią. Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna kartka. Podziwiam takie ręcznie robione cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ u Ciebie różnorodnie:) dopiero podziwiałam piękne bransolety a dziś cudna karteczka i jeszcze taka leśna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod ogromnym wrażeniem :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka. dziękuję za udział w candy.

    OdpowiedzUsuń
  15. to jest moja ulubiona jak dotychczas twojolapkowa karteczka :!!!!!!!!!! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Za oknami coraz bardziej buro, a tu wszystko w kolorach, rozkwita :) Śliczny dyptyk leśny :) Będzie tryptyk? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. boskie i I i II, kolory przepiękne i wszystko świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń