sobota, 14 czerwca 2014

Dwie karteczki

Wykonałam dwie karteczki. Wykorzystałam w nich między innymi prezenty, które wygrałam w candy organizowanym przez Blog Sklepiku Przydasiowo. Zastosowanie znalazły papiery z kolekcji MADAME PAYROUD'S, koronka vintage, bawełniana koronka, szara bawełniana tasiemka oraz prześliczne koronkowe stempelki. Reszta pochodzi z moich wcześniejszych zbiorów do robienia karteczek. Napisy tradycyjnie pochodzą z bloga Cardmaking by jolagg.





Pierwszy raz użyłam herbaty do farbowania papieru. Efekt bardzo mi się spodobał, więc z pewnością będę wykorzystywać ten sposób częściej.

Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki:) Jestem ciekawa jak farbowałaś herbatą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam jestem jedną z organizatorek akcji zbierania pieniędzy dla Julki Piskorskiej, która urodziła się z wadą nóżek - nie ma kości strzałkowych, skokowych i piętowych ( więcej informacji tutaj: https://www.facebook.com/events/1408317332768214/?source=1) i chciałam się zapytać czy zechciałaby Pani przekazać na licytację jedno ze swoich dzieł. Proszę o odpowiedź. Wygląda to organizacyjnie tak, że wysyła mi Pani na maila daria.krys@onet.pl zdjęcie przedmiotu podaje opis, określa cenę minimalną i oraz zaznacza, kto ponosi koszty wysyłki - może licytujący. Ja dodaję wg kolejności na stronę wydarzenia - link wyżej, wysyła Pani towar do osoby, która zwycięży i wpłaci pieniądze. Jeśli nie jest Pani zainteresowana to proszę chociaż dołączyć do wydarzenia i jej udostępnić, zaprosić znajomych. Dziękuję i pozdrawiam. Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto by pomyślał,że do farbowania kartek mozna używać herbatę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo ładne karteczki. O farbowaniu herbatą jeszcze nie słyszałam ale efekt rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle cudowne te kartki !! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczki obłędne, ostatnio kusi mnie żeby zacząć coś nowego, myślałam właśnie o kartkach na swój użytek ale przerażają mnie koszty, które trzeba niestety na początku ponieść:( no cóż póki co pozostaje podziwiać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry,

    reprezentuję stronę ZrobiszToSam.com, polski agregator blogów DIY i rękodzielniczych. Spodobał nam się Twój blog i dlatego chcielibyśmy zaprosić Cię do naszej społeczności bloggerów.

    Nasza strona oferuje Ci darmową promocję bloga oraz możliwość nawiązania kontaktów z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

    Po więcej szczegółów zapraszam na stronę:
    http://zrobisztosam.com

    Agregator działa na tym samym silniku co najlepszy polski agregator kulinarny "Mikser Kulinarny", ze ZrobiszToSam.com chcemy powtórzyć ten sukces :)

    Zapraszam i pozdrawiam!

    Anita

    OdpowiedzUsuń