sobota, 26 kwietnia 2014

Różowy domek

Nabyłam jakiś czas temu herbaciarkę w kształcie domku dla ptaków. Ma zdejmowany dach, którym można uzupełniać torebki z herbatą, natomiast dołem można je wyjmować. W pracy dominuje kolor różowy, takim papierem w krateczkę oklejone są boki, w takim kolorze są również motywy róż. Dach został oklejony serwetką w kropeczki w kolorze czerwonym. Całość wykończyłam błyszczącym lakierem. Przetestowałam na domku mój nowy zakup, czyli perełki w płynie. Uzyskany efekt świetnie dopełnił całości. Wcześniej czegoś brakowało.




Pozdrawiam:)

29 komentarzy:

  1. przepięknie wyszła ... sama mogłabym w niej zamieszkać :D pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę kształt herbaciarki takowy jest to cudowne a wykonanie piękne nic kochana tylko oczy mogę nacieszyć - a pytanie moje gdzie kupiłaś tak śliczną herbaciarkę ? pytam ponieważ mam tee - mena na chacie - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nietypowa i piękna herbaciarka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna :):):) Baardzo mi sie ona podoba :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Perełki w płynie są jak kropka nad i :) Super herbaciarka.

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie połączyłam motyw kropek i róż, tak perełki w płynie (choć ja często i konturówką kropkuję) dają świetne wykończeniowe efekty:) całość bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super domek harbaciany jest przepiękny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na herbaciarkę , ślicznie ją ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozkoszny, myślałam , że to domek dla ptaszków ;) ale cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny domek:) Idealny dla ptaszków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam jeszcze takiej herbaciarki- jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  12. super! masz naprawdę niepowtarzalną herbaciarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna herbaciarka, bardzo ciekawy kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna! Nie dość, że kształt oryginalny to jeszcze pięknie ją ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie ciekawe formy:) i do tego to jest herbaciarka! a ja jestem miłośniczką herbaty i natury:) Musisz uważać, bo ptaszki sie do niej zlecą:)
    Ps. Odpisałam u mnie pod postem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudny domek, a zarazem herbaciarka! Pięknie go ozdobiłaś! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny Ci wyszedł ten domek na herbatę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. A to heca, w życiu bym nie wpadła, że to taki sprytny domek na herbatę! Wygląda cudnie! Najpierw skojarzył mi się z budką dla ptaków i od razu się zbulwersowałam na myśl o tym, że jakiś ptasi móżdżek mógłby dokonać profanacji tak ozdobnego obiektu. Ulżyło mi kiedy przeczytałam, że zamieszka w nim herbata :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeuroczy domek dla herbatki! Pięknie połączyłaś motywy i kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy raz widzę taką herbaciarkę:) piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O jaki cudowny! moje kolorki !

    OdpowiedzUsuń