poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Róże i świecidełka

Wzięłam się ostatnio za decoupage. Muszę przyznać, że jest to zajęcie, które bardzo pozytywnie na mnie wpływa. Dzisiaj pokażę zestaw trzech kamieni. Może nie mają określonej funkcji i mój mąż zaszeregował by je do kategorii durnostojek, ale co tam. Kamienie też chcą być ładne i mogą być dekoracją.
Lubię zbierać płaskie kamienie na plaży. Podoba mi się w nich to, że mają takie gładkie krawędzie. A jak już ich jest całkiem sporo, to trzeba przecież je jakoś wykorzystać.


Polubiłam bardzo zaplatać sznurki. Jak na razie wykorzystuję tylko proste węzełki, ale przy ich pomocy można wykonać całkiem ładne bransoletki.




 A teraz czas pochwalić się przyjemnościami, jakie mnie ostatnio spotkały.
Wspominałam już, że wygrałam wyzwanie Witaj Wiosno organizowane przez Mebelinę. Dzisiaj listonosz przyniósł mi paczkę a w niej śliczne kolczyki, serwetki i szydełkowe kwiatki. Bardzo dziękuję:)



Miałam dużo szczęścia i wygrałam candy organizowane na blogu My dream white home. Otrzymałam świetnie wydaną książkę kucharską z przepisami na babeczki i zestaw 4 podkładek. Bardzo się cieszę z tej nagrody i dziękuję:)


Na dzisiaj to już wszystko.
Pozdrawiam:)


22 komentarze:

  1. Kamienie świetne, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra wyglądają te kamyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kamyczki są śliczne:) a i gratuluje wygranej:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Durnostojki- ha ha ha-świetne! Ale te kamienieśliczne są! I wiesz co? Nigdy nie robiłam w ten sposób makramowych bransoletek. Tak mi się u Ciebie podobają, że sobie spróbuję:-). Gratulacje wygranych candy- ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamienie wyglądają bardzo ładnie. Mogą być nie tyko ozdobą, ale mogą pełnić funkcję przytrzymywania zamykających się stron książek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te bransoletki , niby ze sznurka , a takie finezyjne i leciutkie .
    Kamyczki super , mnie też urzekł ten motyw różany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamienie bardzo ładne, bransoletki tez:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, pięknie wyszły te kamyczki :)
    A bransoletki prześliczne, masz mnóstwo talentów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ci wyszły kamienie - a tak nawiasem decoupage jest takąodskocznią od innych prac - wg mnie najłatwiejszą -gratuluję ż eodważyłąś się robić na kamieniach /// bransoletki są piękne ale ta pierwsza urzekła mnie - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranych - piękne nagrody :) Kamienie wyszły super, a "durnostojki" wpisuję na listę moich ulubionych słów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne sznurkowe tworki :) A prezentów tylko pozazdrościć :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje wygranych :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja też lubię " durnostojki" -czasem się komuś spodobają i rozweselą druga osobę... Pozdrawiam i życzę dalszych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kamyki :) , gratuluję wygranych , prezenciki zgarnełas super :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację, kamienie są śliczne i mogą bardzo fajnie ozdobić półeczkę ;) A zaplatane bransoletki są bardzo oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł na szare kamienie! Prezenty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kamyczki wyglądają jakby były z porcelany, śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko piękne. a kamyczki śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma to jak relaks przy kamyczkach ,tez mam ich sporą kolekcję...
    Fantastyczne bransoletki !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile cudeniek! kamienie wyszły świetnie, bardzo lubię tą serwetkę:):)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Durnostojki", haha, dlaczego wcześniej tego słowa nie znałam? Jest cudowne. Świetny pomysł z ozdabianiem kamieni, koszt mały, a efekt rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń