wtorek, 22 kwietnia 2014

Herbaciarka

Zostałam poproszona o wykonanie niedużej skrzynki na prezent. Uznałam, że najodpowiedniejsza będzie tutaj herbaciarka z czterema przegródkami. Można ją używać zgodnie z przeznaczeniem, jest też doskonałym pudełkiem na biżuterię. Skrzynka została wykonana z drewna sosnowego, więc dół został pomalowany brązową bejcą w celu podkreślenia rysunku. Na górze wykonałam spękania jednoskładnikowe i nakleiłam motyw z serwetki. Wybrałam róże, ponieważ pasują na wiele okazji i podobają się wielu osobom. Mam nadzieję, że herbaciarka przypadnie do gustu nowej właścicielce.



Pozdrawiam:)

16 komentarzy:

  1. masz raję szkoda zakrywać te słoje:) i róże są ponadczasowe - piękna....

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna Aniu tym bardziej że róże są moim ulubionymi kwiatami pozdrawiam ciepło poświątecznie Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mojego gustu przypadła idealnie. Prześliczna herbaciarka :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie przypadła do gustu. Nowa właścicielka na pewno będzie zadowolona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna herbaciarka, prezentuje się przepięknie, a motyw róż jest przeuroczy i faktycznie pasuje na wiele okazji :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbaciarka jest śliczna:) Na pewno spodoba się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Herbaciarka jest prześliczna. Oj korci mnie bejca. Pięknie podkreśla drewno. Co do róż, to masz całkowitą rację. Sama ostatnio "różuję" co się da, choć inną techniką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaiste rysunek drewna cudna. A skrzyneczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna!
    Jaki to dokładnie kolor bejcy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna :):) Na pewno spodoba sie obdarowanej :) Milego Dnia Ci Zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyszły słoje pod bejcą. Serwetka akurat na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię używać bejcy bo ładnie podkreśla słoje drewna. Herbaciarka ładnie się prezentuje, na pewno się spodoba nowej właścicielce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna i bardzo elegancka! :)

    OdpowiedzUsuń