wtorek, 1 kwietnia 2014

Budka dla ptaszka

Ostatnimi czasy mam mniej chęci, aby coś tworzyć. Jednak naszła mnie potrzeba szycia. Wyszukiwałam co mogłabym uszyć, a nie sprawiałoby zbyt wiele trudności. Zainspirowałam się zawieszką, którą znalazłam tutaj.
Moja zawieszka ma 14 cm wysokości i 9 cm szerokości. Została uszyta ręcznie. Szydełkowe kwiatki wykonała moja siostra Paulina. Od Niej też mam te urocze tkaniny w kropeczki i idealnie pasującą wstążkę. Często wymieniamy się posiadanymi materiałami.




Zapomniałabym się pochwalić. Wygrałam wyzwanie Witaj Wiosno organizowane przez Mebelinę.
Moje korale zgarnęły pierwsze miejsce. Bardzo się cieszę i dziękuję:)



Pozdrawiam:)

21 komentarzy:

  1. Śliczne to1 I groszki, i kokardka, i koronki! Miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam wiele ptaszkowych domków, ale takiego jeszcze nie:) piękny:) i kolory bardzo mi się podobają....dziękuję Ci za głos w konkursie u Ilonki i miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo widzę, że masz 1 miejsce w wyzwaniu witaj wiosno - gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jubilerska robota:-) Skoro stworzyłaś cos tak misternego, to rzeczywiście ochota na szycie musiała przyjść przeogromna:-) Sliczna ta "budka"!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza ta budka dla ptaszka :D Świetnie wyszła :) Gratuluję wygranej, Twoje korale zasłużyły na pierwsze miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo łądna budka materiałowa taka urocza a i gratuluję wygranej buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj widac ,ze sie napracowalas przy domku ,ale warto bylo bo Slicznie wyszedl Ci :):) Gratuluje Ci wygranej :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta twoja budka dla ptaszka:). Jak się rozniesie to wśród innych ptaszków to się będzie działo;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwycięstwa :-) zasłużone!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny wiosenny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo sympatyczna budka :)) szyj szyj szyj :)) bo fajnie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawieszka śliczna . gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu jestes bardzo zdolna bo uszycie takiej zawieszki nie jest proste. gratuluję 1-go miejsca:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i bardzo romantyczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zawieszka wyszła cudnie, słodziutki ten ptaszek, super ze siostra ma takie zainteresowania:) i jeszcze raz gratuluje:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy ptaszek znalazł uroczy domek ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widzę takie cudeńko :))) Świetna praca ! :)
    Pozdrawiam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze uciekałam od szycia ale od jakiegoś czasu też chodzi za mną taka myśl, czasami tak bywa, że pragniemy jakiejś odmiany i spróbowania swoich sił w innym rodzaju rękodzieła. Tobie szycie wychodzi znakomicie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń