czwartek, 2 stycznia 2014

Zawieszki

Miałam okazję tym razem spędzić trochę więcej czasu z moją rodzinką, bo mieszkam teraz dość daleko i nieczęsto jeżdżę w rodzinne strony. Udało mi się też spotkać się z całym moim rodzeństwem, czyli dwiema siostrami i bratem.
Świąteczny pobyt trwał 5 dni. Zabrałam ze sobą oczywiście coś do robienia, gdyby mi się nudziło. Cała rodzinka była przeziębiona ale na szczęście mnie nic nie wzięło. Dni po świętach spędziłam twórczo z siostrą Pauliną. Ja szyłam zawieszki z filcu a ona szydełkowała.


Niebieskie serce z ptaszkami stanowi całość.



Ja zabrałam ze sobą materiał a siostra miała przy sobie niebieskie guziczki i wstążkę w białe kropeczki. Wszystko doskonale do siebie pasowało.




Paulina robiła na szydełku między innymi misia. Bardzo mi się spodobał, więc poprosiłam też o takiego dla siebie. Oto mój misiek (wykonany oczywiście przez Paulinę). Zapraszam Was na blog, który prowadzi moja siostra: Galeria Rzeczy Ładnych. Znajdziecie tam dużo więcej małych szydełkowych dzieł.


Pozdrawiam:)

28 komentarzy:

  1. Wy to takie Dwie Utalentowane Siostry jestescie :):) Sliczne serduszka :):) A misiu slodki :) I nie da sie ukryc lubie i do Ciebie i do Twojej Siostry zagladac :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woow, utalentowana rodzina :)) ale super prace!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowności....no i siostra zdolna....to chyba jakaś domena rodzinna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu serducha i ptaszki są śliczne a sowa również masz ten talent że nic tylko za serce bierze - jeszcze raz kochana - w Nowym 2014 Roku życzę ci wszystkiego najlepszego , spełnienia niepełnionych marzeń , realizacji zamierzeń oraz dużo zdrówka buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne Aniu. Fajnie mieć twórcze rodzeństwo:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Siostry zazdroszczę :)
    Twórczego roku życzę i dziękuję za odwiedziny;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności ,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawieszki są bardzo ładne:)
    Mam nadzieję, że żadna choroba nie chwyci Cię przez nasze zarazki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ahh jakie cudne Ty robisz te serduszka! a to z ptaszkami jest po prostu boskie! Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie jest spędzić święta z całą rodziną ;) Zawieszki są po prostu przecudne, a misio przesłodki :) Siostra ma talent, z chęcią obejrzę jej bloga :) Wszystkiego najlepszego w 2014 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy serduszkach myślę "piękne", ale jak ujrzałam sowę to padłam z zachwytu - jest rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne talenty posiadacie!
    Ta "ptaszkowa" zawieszka -cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No co można napisać? Piekne!!! Basiu, jeszcze raz Ci dziekuję za śliczności od Ciebie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne- też mnie takie rzeczy korcą.....Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne serduszka:)))zdolna rodzinka:)))Ja bardzo lubię takie wspólne działania:)))często z córkami tak coś tworzymy i to bardzo fajny czas:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię taką rodzinną współpracę. Szczególnie z mamą, czy to przy rękodziele, czy przy krzyżówkach:) Serce z ptaszkami zwaliło mnie z nóg:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne serduszka, fajnie jest gdy z rodzinką ma się wspólne zainteresowania:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te Twoje serduszka. Takie wypracowane i niepowtarzalne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie przyszłam od Paulinki, gdzie wychwaliłam misia w fioletowym fartuszku, do Ciebie:) Zdolne z Was bestie. Twoje zawieszki są śliczne:) Miłego dalszego tworzenia życzę i pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne wyczyny. Dziękuję za odwiedziny i udział w Candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczności , szczególnie ta zawieszka z ptaszkami ...cudo !

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zawieszki, a misio rewelacja :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zawieszki, a pierwsze serduszko to zdecydowanie moja kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudności, śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ojej jakie urocze są:)) Ta sówka skradła me serce:)

    OdpowiedzUsuń