piątek, 11 października 2013

Magia jesiennych liści

Nie mogę się nadziwić barwom jesiennych liści. Szczególnie pięknie przebarwiają się liście klonu zwyczajnego. Można w nich odnaleźć całą paletę barw. Oczywiście nie mogłam przejść obojętnie koło tych liści. Nazbierałam ich całkiem dużo i tak powstał pierwszy bukiecik. W wykonaniu okazał się całkiem prosty i najważniejsze jest to, że pięknie zdobi.


Jeszcze tylko pokażę moją ostatnią bransoletkę. Wykonałam ją z zielonego sznurka i koralików w kształcie kostki. Koraliki są szklane i mają bardzo ładny zielony odcień. Fajnie się układają w takiej bransoletce.


Ostatnio powstaje więcej rzeczy ale nie mogę ich jeszcze zaprezentować, ponieważ przygotowuję je na wymiankę. Gdy już wszystko znajdzie się u nowej właścicielki, wtedy chętnie pokażę co wykonałam.

Pozdrawiam:)

24 komentarze:

  1. ja tez zrobiłam bukiecik z liści. nawet 2 ale mężczyzna pomógł i w każdym po 7 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początek zrobiłam z trzech kwiatków na próbę. Ale na pewno zrobię więcej takich bukiecików:)

      Usuń
  2. Bukiecik Sliczny jesienny :) Uwielbiam te mieniace sie kolorki lisci :) Bransoletka Baardzo mi sie podoba :) Sliczniutka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny bukiet, te kolory są obłędne. Naprawdę ślicznie się prezentuje.
    A bransoletka bardzo mi się podoba, rzeczywiście odcień zieleni jest wyjątkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bukiet, bardzo lubię takie kompozycje:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny bukiecik :) koniecznie zrób ich więcej !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukieciki z liści są piękne, na weekend zaplanowałam ich zrobienie, czy się uda to się okaże :)) Bransoletka fajna, kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te Twoje prace.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też oczarowują jesienne liście, śliczna bransoleta. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny bukiet, taka jesień to ja kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedys próbowałam takie listki zorbić ale za nic na swiecie sie nie udało hehe ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny bukiecik - nigdy takich nie robiłam:) A bransoletka w uroczym kolorku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesień też ma swój urok :)) Piękne różyczki :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, naturalny bukiecik:) I bransoletka jaka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też lubię jesień, właśnie za te kolorowe liście! Śliczny bukiecik! Bransoletka super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny bukiet z jesiennych liści, moja teściowa takie robi:) Kolor i kształt tych zielonych koralików jest super, bardzo ładna bransoletka z nich wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bukiecik liściany prześliczny. Jesienne kolory mają w sobie tyle ciepła. Bransoletka też ładna. Zielono-wiosenna - jakby dla odmiany.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bukiecik - małe dzieło sztuki. Ja też kocham jesień za jej kolory.

    OdpowiedzUsuń