sobota, 16 lutego 2013

Stara szkatułka

Czasem moja siostra udaje się na pchli targ. Ostatnim razem wyszperała kilka ciekawych przedmiotów a wśród nich była mała szkatułka. Kosztowała 2,50 więc siostra nie zastanawiała się długo, tym bardziej, że szkatułka została wykonana z drewna. Postanowiłam ją ozdobić, bo gdy ujrzałam ją po raz pierwszy wyglądała nieciekawie. Miała przyklejoną wzorzystą jakby ceratę (która w połowie się odklejała i właściwie to wcale nie zdobiła drewna). Pracy było dość sporo, bo klej, którym przyklejono ceratę był jakiś gumowy i ciężko było go usunąć z drewna. W końcu zrolowałam go palcami. Szkatułka była pomalowana jakąś dziwną farbą. Mimo, że wyszlifowałam powierzchnię papierem ściernym, przetarłam wilgotną szmatką to i tak kolor tej farby w dziwny sposób przenikał na farbę podkładową (lekko ją zabarwiając).
Żałuję, że nie wykonałam zdjęcia przed ozdobieniem. Po metamorfozie wygląda tak:



Wykonałam dwie karteczki. Wykorzystałam w nich śliczne wycinanki, które otrzymałam od Goji.



Chciałabym również podziękować za dwa wyróżnienia, które ostatnio otrzymałam od Małgorzaty i Danuty
Siedem faktów o mnie możecie znaleźć tutaj
Pozdrawiam:)

26 komentarzy:

  1. Pięknie ja ozdobiłaś, teraz wyglada rewelacyjnie. Podobają mi sie te przetarcia na bokach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to ze starych rzeczy można wyczarować coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania ślicznie ozdobiłaś tą skrzyneczkę , ja też ostatnio kupiłam na starociach podobną za 2 zł i ją rownież przerobiłam ( jak do mnie zajrzysz to ta z dziewczynką ). Aniu ,a na której giełdzie staroci w Lublinie ? . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkatułka cudna:) a karteczki jakie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkatuła ma zdecydowanie to lepsze dugie życie:) Karteczki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  6. szkatułka wyszła Ci pięknie :) Jest bardzoo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie ją zrobiłaś :) ja lubię drugie życia niebanalnych przedmiotów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkatułka wygląda cudownie (ślicznie ją ozdobiłaś).
    Karteczki bardzo piękne :)
    I oczywiście gratuluję wyróżnień :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci wyszła ta szkatułka! :) Ma w sobie dużo uroku :) Warto było się trochę dla niej pomęczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie możemy porównać - urocza, a karteczki piękne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. I jakie skarby znajduje się za grosze:) A jaka satysfakcja, gdy można je samemu "odnowić":) Karteczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsza skrzynka jest piękna!!!:)
    uwielbiam te przetarcia... niestety mi jeszcze nie wychodzą taki łądne:/
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie
    Em

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna ta skrzyneczka...ma ciekawy kształt, ładnie ją ozdobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  14. szkatuka prześliczna:))gratuluję wyróżnienia:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie ozdobiona, wygląda jak kufer :) podoba mi się ta serwetka, też taką mam :DDD

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham pchle targi :) piekna szkatułka :P no i czekam na Twoją wiklinę papierową :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze pudełeczko- śliczne Ci wyszło:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio lubię takie kolory, szkatułka wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale użyłaś śliczny wzór do ozdobienia tej skrzyneczki. Jednak już samo wykonanie bardzo stylowe, fajnie wyglądają te postarzania na bokach. A karteczki pięknie Ci wyszły - rzeczywiście te wycinani są śliczne. A co do Naszej wymianki do nadal jesteś chętna ?? Jak tak to w przyszły tygodniu postaram się już coś przygotować dla Ciebie, teraz mam jeszcze kilka spraw zaległych do załatwienia i potem będę już wolna, jeśli oczywiście nadal chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna szkatułka :) Karteczki też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicza skrzynka:)))
    Pozdrawiam:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje wyróżnień i rewelacyjne są te Twoje karteczki wyglądają bardzo profesjonalnie ;-)Ja zawsze twierdze ,że wkładasz we wszystko co robisz dużo serca i to widać w Twoich pracach.Szkatułka jest jak najbardziej na Tak ;-)

    OdpowiedzUsuń