poniedziałek, 18 lutego 2013

Podkładki w słoneczniki

Wykonałam kolejny komplecik podkładek. Pudełko pomalowałam bejcą w kolorze dojrzałej cytryny i ozdobiłam boczne jego ścianki. Podkładki z jednej strony są ozdobione motywem słoneczników, z drugiej  pomalowane bejcą.



Pochwalę się również prezentem, który otrzymałam od Pauliny i Danusi, które prowadzą blog Mały zakątek raju. Jakiś czas temu wygrałam na tym blogu candy i niespodzianka była podwójna, bo każda z dziewczyn przygotowała swoją. Dziękuję bardzo:) Część prezencików już znalazła swoje zastosowanie.


Pozdrawiam:)

26 komentarzy:

  1. Bradzo lubię słoneczniki - podkładkowe też:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładki śliczne, a te prezenty to same skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh jakie cudne słoneczniki, od razu czuć wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słoneczniki. Prezentów bez liku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię słoneczniki w każdej postaci:)Dzięki Tobie dowiaduję się, że bejca może mieć również inne kolory niż brąz czy czarny:)A podkładki są prześliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze podkładeczki i wspaniałe prezenty.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te decoupage'owe podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wygląda, fajną masz bejcę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor bejcy , na taki jeszcze nie trafiłam , a prezenty to same skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne podkładki:) gratuluję cudnej wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo słoneczniki od razu weselej :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ania śliczne podkładki, ja też lubię słoneczniki . Również wykonałam kiedyś takie podkładki z tym samym wzorem tylko na czarnym tle. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słoneczniki - taki piękny, ciepły wzór. Piękny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słoneczniki- to takie optymistyczne "kwiatki", aż zapachniało latem i od razu człowiekowi cieplej na sercu:-) Urocze

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyszły podkładki:) A wygranej to znów Tobie zazdroszczę;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Komplecik jest przepiękny, taki wakacyjny:) Prezenty świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne podkładeczki- takie cuda potrafią rozświetlić każdą kuchnię:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie słoneczne podkładki :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne podkładki :) I tylko pozazdrościć wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam słoneczniki - piękny komplet. Gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne podkladki a prezent super. Tez taki by mi sie przydal:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słoneczniki jak słońce dają promyki ciepła- świetne, a prezentów gratuluję pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny komplecik, aż się chce do lata!

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne podkładeczki pozdrawia ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje aż podwójnego zwycięstwa,szczęściara z Ciebie ;-) ostatnio dużo rzeczy wygrywasz ;-) Gratuluje Ci^^
    co do podkładek są cudne moja koleżanka ma fioła na punkcie słoneczników pewnie by za nią nawet nerkę oddala jakby nie miała pieniędzy;-) ślicznie i radośnie u Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń