czwartek, 7 lutego 2013

Kwieciste serduszko

Dzisiaj przedstawiam kilka fotek moich nowości. Na początek serduszko ozdobione techniką decoupage. Wzór sprawia, że serduszko może być ozdobą całoroczną.



Oczywiście powstało też troszkę biżuterii, a dokładnie perłowa bransoletka i czerwona koralikowa zawieszka.




Pochwalę się również prezencikiem jaki otrzymałam w wygranym candy na blogu W moim magicznym domu. Znajdziecie na nim wiele ciekawych przepisów kulinarnych. Mniam mniam...


Pozdrawiam:)

24 komentarze:

  1. bransoletka cudna:) a serduszko naprawdę śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie najbardziej urzeka bransoletka, ale serduszko i wisiorek są też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszka są urocze. Bransoletka bardzo ładna i na każdą okazję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna jest ta serwetka, którą użyłaś do ozdobienia serduszka:) Cudowny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne to serduszko :) bardzo ładny motyw, bransoletka z perłami jest świetna, a ta zawieszka bardzo dodaje jej uroku, strasznie mi się podoba :))) wisior soczysty :) fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta czerwona zawieszka jest cudna!! reszta zdjęć też mi się podoba, ale zawieszka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne serducho... i biżutki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne serduszko, biżuteria także. Gratuluję wygranej :) i zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serduszko przez cały rok może cieszyć oko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne serduszko :) Ta zawieszka jest bardzo delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne serduszko i gartuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze wiosenne serduszko i porzeczki też :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Bransoletka jest śliczna a zawieszka kojarzy mi się z landrynkami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serduszko WOW !! przeurocze !

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne serduszko :) Biżutki też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. serduch cudne gratuluje wygranej pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne serduchu, niesamowicie mi się podoba:) biżuteria również bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej. Biżuteria ładna, ale serduszka - sam miód.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne rzeczy w tym blogu,biżuteria super.

    OdpowiedzUsuń
  20. To serducho jest śliczne. A bransoletka bardzo elegancka. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna ta perełkowa bransoletka z różą. Taka delikatna, dla damy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. O jej ;)

    widzę ze w 100% dotarło cany hehe ^^

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń