sobota, 9 lutego 2013

Herbaciarka z transferem

Wreszcie spróbowałam zrobić transfer. Wykonałam według zaleceń Zuzy z bloga http://decustyle.blogspot.com/ i muszę przyznać, że metoda nie jest trudna. Dziękuję Zuza:)
Dodatkowo skrzynka została pomalowana czarną bejcą, potem białą farbą - wykonałam przecierki.
Wieczko jest delikatnie wycieniowane. Oprócz motywu róż, ozdobione jest za pomocą pasty strukturalnej i szablonu (też róża). W mojej głowie pomysł wyglądał nieco inaczej ale i tak jestem zadowolona z efektu. A Wam jak się podoba?





Pozdrawiam:)

22 komentarze:

  1. Herbaciarka jest prześliczna, teraz potrzebujesz naprawdę dobrej herbaty. Godnej herbaciarki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardzo się podoba, ja mam swoją do przerobienia bo nie bedę reklamowac przecież Liptona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. transfer wyszedł super! a ta biała róza piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prześliczna. Jak i całe mnóstwo Twoich pozostałych wyrobów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Aniu:)Szkatułka bardzo mi się podoba. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba :) Teraz herbata napewno będzie smaczniejsza ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu śliczna szkatułka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna herbaciarka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńko! I moje ukochane róże:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna :) Jak zwykle Aniu Twój decoupage mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba najładniejsza jaką zrobiłaś :) Ja się boje transferu, ale kiedyś też się odważę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na prawdę ładna skrzyneczka :)
    Bardzo się cieszę, że mój tutorial się przydał :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze piękna praca. Śliczny, delikatny wzór.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś mistrzynią! wyszło wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna herbaciarka :) Podoba mi się ta róża z pasty strukturalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne pudełeczko ! ;)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudna jest :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń