wtorek, 12 lutego 2013

Czosnek

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać wiaderko. Długo myślałam jak je ozdobić. W końcu pomalowałam na biało i przykleiłam grafikę z kwiatostanem czosnku. Prościutko, ale chciałam właśnie, żeby tak było.



Powstała też kolejna zielona bransoletka.


A na koniec chwalipięctwo. Jakiś czas temu wygrałam candy. Zabawa odbywała się na blogu: http://goja-r.blogspot.com/. Otrzymałam piękne wycinanki. Dzięki nim będę mogła tworzyć profesjonalne karteczki, bo do tej pory wykorzystywałam to, co wpadło mi w ręce: wstążki, koronki, falisty karton itd.
Dziękuję i cieszę się bardzo.


Udało mi się również wygrać candy na blogu Mały zakątek raju. A co otrzymałam będę chwalić się później:)
Pozdrawiam:)

26 komentarzy:

  1. śliczne wiaderko! ten czosnek uroczy:) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę ładnie ozdobione wiaderko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne wiadereczko :) ,a wygranej gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiadereczko wyszło syper, czasem nie trzeba wiele żeby było efektownie.
    Gratuluję wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wiaderko i bransoletka:) Gratuluje wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, piękne wiaderko, w kolorach mojej kuchni :) Grafika z czosnkiem rozumiem nie jest z serwetki, tylko drukowana? No cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranych!
    Śliczne wiaderko:)
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i prościutkie ale takie są najładniejsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny motyw na wiaderku :)Na razie moje kartki powstają też w ten sposób - co wpadnie w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w prostocie siła:) wyglada pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czadowe wiaderko :) ja też mam stare wiadro w piwnicy, może już czas złapać za pędzel ;)
    Gratuluję wygranych i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne Ci wyszło to wiaderko :) Super

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję wygranych ! ja jakoś nie mam szczęścia...
    wiaderko jak zwykle piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiaderko super, gratuluję wygranych!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealnie dobrałaś motyw czosnku, prosto ale pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne wiaderko, podobają mi się takie strasznie! I bardzo fajny motyw wybrałaś i że jest tylko ten czosnek, ładnie to tak wygląda :) bransoletka jak zwykle w soczystej zieleni - piękna!
    a, gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wiadereczko! ;)
    Pozdrawiam ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiaderko ślicznie wyszło, zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne wiaderko, bardzo wiosenne, lekkie, cudne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w twoim wiaderku :) Super! Ja mam podobne z Ikea, całe srebrne i jakoś mi nie pasuje, więc wylądowało na strychu. Chyba go przeproszę i zrobię coś podobnego, jak ty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń