sobota, 2 lutego 2013

Czerwienie i fiolety

Za oknem szaro i buro i często pada. Ja czytam ciekawą książkę i jakoś mniej czasu mam na swoje wytworki. Wczoraj wykonałam kolczyki i korale - takie szybkie projekty. Podaruję je moim siostrom:)





Chciałabym podziękować za wyróżnienia  The Versatile Blogger, które otrzymałam od http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/ i http://ciekawszy.blogspot.com/. Bardzo się cieszę, że doceniacie moją twórczość.
Ostatnio miałam też dużo szczęścia i wygrałam candy, ale tym co otrzymam pochwalę się później.
Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Pozdrawiam:)

28 komentarzy:

  1. Ten fiolet jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki kojarzą mi się z porzeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się ucieszą, czerwone wyglądają jak porzeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście - te czerwone wyglądają jak porzeczki :) apetyczne! Uwielbiam czerwone porzeczki :)
    Piękny ten fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu te kolczyki przypominają mi porzeczki, śliczniutkie są:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny odcień fioletu! czerwone fajne na walentynki:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kolczyki i koraliki :) Cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, zwłaszcza kolczyk. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki bardzo ładne. Jak na nie patrzę to się uśmiecham sama do siebie bo kupiłam takie same koraliki z zamiarem zrobienia podobnych kolczyków:)Bazę do kolczyków również mam podobną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne - dobrze mają te siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam fiolet , gratuluję wyróznienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybkie , ale jakie urocze .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne te korale :D
    w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróżnienia. Ładna biżuteria, szczególnie kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  15. te czerwone wyglądają jak porzeczki - dosłownie :) i gratuluje wygranego Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też skojarzyły się z porzeczkami:) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorowo, optymistycznie, pięknie! Kolczyki jak porzeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bradzo ładna bizuteria siostrom na pewno się spodoba;-)
    Twoja trzecia siostra też prowadzi jakiegoś bloga z cudeńkami ? ;-) Bo ja teraz szykuję się na wymiankę z Paulą ;-)
    A własnie a jaką ciekawą książkę pochałaniasz ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te kolczyki są świetne mimo, że nie lubię czerwonego one mnie po prostu urzekły :) Siostry z pewnością będą zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obydwa kolory piękne.
    Faktycznie jak porzeczki te czerwone :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. siostry napewno będą zadowolone
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne tworki :) Życzę powodzenie w moim candy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna biżuteria, a ten fiolecik cudny:)

    OdpowiedzUsuń