wtorek, 28 sierpnia 2012

Kartki ślubne

Minęło dużo czasu od zrobienia ostatniej kartki i w końcu miałam pretekst, aby się za to zabrać. Wybieram się z mężem na ślub jego kolegi. Niedawno także siostra poprosiła mnie o wykonanie kartki ślubnej. 






Na pierwszej kartce znalazł się wykonany przeze mnie organzowy kwiatek. Powstał dość dawno ale nie miałam pomysłu na jego wykorzystanie. Na kartce ślubnej prezentuje się bardzo ładnie:)
Chciałabym Wam podziękować za wszystkie miłe komentarze, którymi mnie obdarowaliście:)
Pozdrawiam:)

3 komentarze:

  1. Własnoręcznie wykonana kartka sama a sobie juz jest pieknym prezentem (oczywiście dla tych, którzy umieja to docenić). Piekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne i proste kartki slubne.takie własnie ręcznie robione sa najpiekniejsze i myślę ,że para młoda najbardziej sentymentalnie do nich podejdzie niż do takiej kupnej masówki;-)
    ślicznie i czekam na nowości ;-)

    OdpowiedzUsuń