wtorek, 31 lipca 2012

Pudełko z delikatną koronką

W piątek przyszła wyczekiwana paczka z przedmiotami do dekoracji. Niedawno miałam imieniny, więc swoim siostrom lekko zasugerowałam co chciałabym dostać. Otrzymałam śliczne serwetki, primer i półprodukty drewniane do wykonania biżuterii. Bardzo się ucieszyłam. Wczoraj zabrałam się za ozdabianie. Jako pierwsze ozdobiłam drewniane pudełko.




Do sesji zdjęciowej wykorzystałam serwetkę wykonaną przez Paulinkę z http://galeriarzeczyladnych.blogspot.com/
Teraz zajmuję się ozdobieniem puszki po mleku, więc pewnie też niedługo znajdzie się na blogu.

Pozdrawiam:)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne pudełeczko:)Róże są niezastąpione:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się:) Tak jakoś zawsze pasują, ale czasami z nich rezygnuję żeby nie było monotematycznie.

      Usuń
  2. Śliczne pudełko:) teraz czas na tworzenie biżuterii, abyś mogła w pudełku coś umieścić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna...rewelacyjne spękania

    OdpowiedzUsuń