czwartek, 5 lipca 2012

Bukiet urodzinkowy

Spacerując dostrzegłam w trawie, w niedalekiej odległości od mojego ogrodzenia,  dość intensywną barwę bliżej niezidentyfikowanego obiektu.  Gdy podeszłam bliżej moim oczom ukazały się śliczne lilie (dużo ładniejsze niż w moim własnym ogrodzie). Byłam bardzo zaskoczona, że takie kwiaty wyrosły mimo wysokiej trawy i mało sprzyjających warunków. Niestety w takim miejscu nie miały kogo cieszyć swoim wyglądem. Dlatego też znalazły się u mnie w wazoniku stanowiąc niezwykły urodzinkowy bukiet.


3 komentarze:

  1. Lilie sa piekne-uwielbiam wszystkie kwiaty ale ta konewka też mi sie bardzo podoba. Zapewne sama ją ozdobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Konewka jest bardzo ładna, ale niestety to nie moje dzieło. Czasami takie perełki można zakupić w naszych dyskontach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nigdy nie mogę trafić na coś tak pięknego:((

      Usuń